Ducati wedstrijd

jtp

Rookie
30 aug 2003
2
0
Hello dudez...

Ik wou via dit kanaal alle motor-fans, Ducati-liefhebbers, en in het algemeen alle sympathisanten van wat we "mooi" noemen - er even op attent maken dat je zeker eens een kijkje moet nemen op de site van Ducati.
Er is namelijk een wedstrijd aan de gang, genaamd "Design your dream Ducati", georganiseerd door de mensen van Ducati zelf. Er zijn momenteel ongeveer een drie-vier-honderd deelnemers van overal ter wereld, die een preview van hun designwerk tentoonstellen op de site. Eén van die inzendingen is die van mij samen met mijn collega.
We staan heden op de 37e plaats, maar we hopen op een plaatsje in de top-20 of beter. We hopen op wat sympathie en goodwill om ons daar even op te zoeken, en een gulle vote te doen. ('t is gratis, dus stem 5 :) )
Praktisch:
Ga naar http://www.ducati.com/design/design_login2.jhtml?#
dan vlug registreren, gaat bijzonder vlot...
Zoek ons op in de "Entry list" eventueel door "Search" te gebruiken. De list is alfabetisch gerangschikt, zoek naar Van Gheluwe Kenneth, bijna helemaal onderaan dus. Op onze naam klikken en je krijgt ons werk te zien, drie foto's... 5 is maximumscore
Every support appreciated!
Keep goin' !
Greetzz
 
mmmm.... dit lijkt me wel wat....

full
 
Lijkt mij dat als je de mensen uitnodigt om te stemmen, dat ze dan zelf hun keus mogen en kunnen bepalen, toch? :)
 
Hello dudez...

We staan heden op de 37e plaats, maar we hopen op een plaatsje in de top-20 of beter. We hopen op wat sympathie en goodwill om ons daar even op te zoeken, en een gulle vote te doen. ('t is gratis, dus stem 5 :) )

Every support appreciated!
Keep goin' !
Greetzz

Ik heb op je gestemd. Veel succes verder 8-)
 
dank u aan iedereen die al gestemd heeft

(stemmen is denk ik mogelijk tot 15 september)
 
Terug
Bovenaan Onderaan