Ducatie bij Megafactories (NGC): 23-06-2011 21:00 uur

Wél leuk, die verschillende settings op zo'n Multistrada.

SPORT
TOURING
URBAN
ENDURO

Eerst toer je naar het circuit voor een paar rondjes en dan off road...
 
Vond het best grappig om te zien.

Voordat men begint met werken, eerst ff een lekker bakkie koffie :P


Werken nog best leuke dames daar :$
 
Wél leuk, die verschillende settings op zo'n Multistrada.

SPORT
TOURING
URBAN
ENDURO

Eerst toer je naar het circuit voor een paar rondjes en dan off road...

je kan op het circuit gewoon sport kiezen en als je de bocht mist zet je hem snel in enduro om zo snel mogelijk door de grindbak te komen....:+
 
ja hoor, als ik me voorneem iets te gaan kijken mis ik het geheid, zoals nu weer bewezen is :')

Volgens mij wordt alles 10triljoen keer herhaald op NGC.....

Je krijgt dus nog wel een kans vermoed ik....

En anders ga je lekker "dog whisperer" kijken :+ :+ :+ :+
 
Mijn mening over deze uitzending?
Drive by wire is mooi op het circuit, maar zou verboden moeten worden in het verkeer !!
En een blok in elkaar zetten dmv een pasdoorn en een (toch wel fikse) kunstof hamer :X
nee.. dát kan toch eigenlijk echt niet meer in deze tijd van nauwkeurige toleranties...
 
Mijn mening over deze uitzending?
Drive by wire is mooi op het circuit, maar zou verboden moeten worden in het verkeer !!
En een blok in elkaar zetten dmv een pasdoorn en een (toch wel fikse) kunstof hamer :X
nee.. dát kan toch eigenlijk echt niet meer in deze tijd van nauwkeurige toleranties...

dat is toch logisch??? hoe denk je dat ducatie aan zijn bijnaam komt: Ducgaatstuk...
 
dat is toch logisch??? hoe denk je dat ducatie aan zijn bijnaam komt: Ducgaatstuk...



Nu verwar je Ducatie alweer met Ducati. Iedereen weet dat die laatste onbetrouwbare hokken zijn, terwijl de eerste een wonder van techniek en een toonbeeld van betrouwbaarheid is.
 
Mijn mening over deze uitzending?
Drive by wire is mooi op het circuit, maar zou verboden moeten worden in het verkeer !!
En een blok in elkaar zetten dmv een pasdoorn en een (toch wel fikse) kunstof hamer :X
nee.. dát kan toch eigenlijk echt niet meer in deze tijd van nauwkeurige toleranties...

dan heb je nog niet gezien hoe ze een ducatie repareren want ducatie stuk gaat ie
full


MET EEN SLIJPTOL
 
Laatst bewerkt:
Elke keer als ze met een uitgestreken gezicht beweren dat ze een compleet nieuw concept bedacht hebben zit er een spookje in m'n hoofd dat R1200 GS, R1200 GS, R1200 GS fluistert :o

Toch knap dat ze NGC zo gek hebben gekregen een reclamefilm van een uur uit te zenden. Wat feitelijke betrouwbaarheid betreft doet Triumph het imho toch een stuk beter:
:)
 
Toch knap dat ze NGC zo gek hebben gekregen een reclamefilm van een uur uit te zenden. Wat feitelijke betrouwbaarheid betreft doet Triumph het imho toch een stuk beter:
:)
ook een kwestie van pech/geluk hebben ..... Na dik 2 jaar lag de thermosstaat van mijn triumph eruit, met als uiteindelijk gevolg (volgens dealer) ook mijn koppakking > €-kaching-€
 
Laatst bewerkt:
ook een kwestie van pech/geluk hebben ..... Na dik 2 jaar lag de thermosstaat van mijn triumph eruit, met als uiteindelijk gevolg (volgens dealer) ook mijn koppakking > €-kaching-€

Gaat over de 'feitelijke betrouwbaarheid' van de 'documentaire' ;)
 
Laatst bewerkt:
Ben bezig aan een puzzle...

Heeft iemand een ander woord voor "kaDUC" ?

O-)


edit: na het zien van die uitzending zei m'n vrouw;

Eigenlijk moet je nu een Ducatie hebben. Staat veel mooier naast onze Alfa Romeo.

:j
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan