Ducatie bij Megafactories (NGC): 23-06-2011 21:00 uur

Abe

MF veteraan
3 nov 2007
20.435
8
::1
Voor de mensen die wel eens willen zien hoe ze in Italië een fiets in elkaar zetten én wat er allemaal aan vooraf gaat: Bij National Geographic Channel is er aanstaande Donderdag, 23 Juni 2011, een hele aflevering (uur) van Megafactories gewijd aan de Ducati Multistrada 1200S!

Megafactories: Ducati

Begint om 21:00 uur overigens.
 
Laatst bewerkt:
als ze met net zoveel zorg de docu gefilmd hebben als dat ze de trailer gemaakt hebben dan :X :X :X

4 cilinder geluid als achtergrond en dan nog de flyer

full


|( |( |( |( |(
 
Mjah ... Ik ben benieuwd :o

Vind 't sowieso altijd wel interessant om dat soort docu's te bekijken en dat er dan wel eens wat foutjes in zitten is eigenlijk alleen maar leuk :P
 
'Ducati bij Megafactories (NGC): 23-06-2011 21:00 uur.' > 'Ducatie bij Megafactories (NGC): 23-06-2011 21:00 uur.'




Toch wel. :P
Zo staat het in de gids , zo staat het op MF.


[me="Meangreengirl"]gaat even bij alle ducatie topics de titels aanpassen.[/me] })
 
'Ducati bij Megafactories (NGC): 23-06-2011 21:00 uur.' > 'Ducatie bij Megafactories (NGC): 23-06-2011 21:00 uur.'




Toch wel. :P
Zo staat het in de gids , zo staat het op MF.


[me="Meangreengirl"]gaat even bij alle ducatie topics de titels aanpassen.[/me] })

EEEY.... Beetje mij hier voor Jandoedel door laten gaan, nú :(

Maar gelukkig weet ik zélf dat ik de titel wél goed had aangemaakt })
 
Eigelijk zou ik nu al jouw posts moeten wijzigen. })


Wimmel heeft Ducatie verkeerd geschreven!

:( :X

't Is dat de buitentemperatuur onder de 15° Celsius ligt op 't moment en ik dus principieel m'n motor niet naar buiten zet.... anders...... })
 
Zag het net weer voorbij komen, typfout is weg. 4 pitter geluid is er nog steeds...
 
Dat komt omdat het gaat om Ducatie. Die maken razendsnelle vierpitters. Niet ingewijden verwarren ze nog wel eens met een Ducati, maar laat de echte Ducatiesten dat maar niet horen!
 
1198 blok moet toch genoeg vermogen weg kunnen zetten, lijkt me zo ;)
 
Je zou haast een Multistrada gaan kopen na zo'n promofilm.
Maar toch mooi om te zien hoe zo'n ding ontwikkeld en gemaakt wordt.
 
Leuk reclamefilmpje maar ik heb nu nog niet gezien waneer er passie en emotie op die fiets gemonteerd werd. Tss was al laat, miss gemist... :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan