ducatiforum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die geintjes over merken worden met de minuut slechter en saaier... IMNSHO
 
dcnforum is er uit gegaan wegens een virus

deze geloof ik 'NeverEverNoSanity WebWorm generation 11.'

bij het herinstalleren van Apache werden er wat hardwareproblemen geconstateerd.
hardware was gisteren binnen als ik goed heb, word nu dus hard gewerkt om het allemaal weer online te krijgen.
 
Idd MV, begrijp niet dat weer van duc rijders op hun p*k getrapt zijn ...... al heb ik er ook een, ik bedoel een duc..... :)

Humor heren, daar draait het toch om.......
 
Fora's die gebruik maken phpBB (fora software) is/was gevoellig voor een bepaald soort worm (die hier verderop boven al genoemd werdt ;) ) ... Ze zullen zeer waarschijnlijk de software aan het updaten zijn :)

Die geintjes over merken worden met de minuut slechter en saaier... IMNSHO

:^ en idd :)


Idd MV, begrijp niet dat weer van duc rijders op hun p*k getrapt zijn ...... al heb ik er ook een, ik bedoel een duc..... :)

Humor heren, daar draait het toch om.......

Humor, oke dat moet kunnen, maar 10.000x het zelfde kl*te geintje horen wordt ook een beetje afgezaagd :r
 
Fora's die gebruik maken phpBB (fora software) is/was gevoellig voor een bepaald soort worm (die hier verderop boven al genoemd werdt ;) ) ... Ze zullen zeer waarschijnlijk de software aan het updaten zijn :):^ en idd :)Humor, oke dat moet kunnen, maar 10.000x het zelfde kl*te geintje horen wordt ook een beetje afgezaagd :r

Zijn die duc fora's dan 10.000x down (DAAR gaat het geintje over..).. ;) :+

Anyways.. laten we er maar over kappen, tis immers kerst.
Topic hoort hier toch niet en antwoord is al gegeven dus.

:)
 
kinders kinders toch. Het is kerst, vrede op aarde etc. Hou het een beetje gezellig ;)
 
Je zult die geintjes/opmerkingen nog wel veel vaker horen en duc's zullen nog steeds stuk gaan en verder....... so what.

Oh ja, ik mocht van mijn vrouw volgend jaar een R1 kopen, dus wie weet nog meer geintjes....

Edit: ik zal niet meer reageren.....overigens vrolijk kerstfeest....
 
Je zult die geintjes/opmerkingen nog wel veel vaker horen en duc's zullen nog steeds stuk gaan en verder....... so what.

Oh ja, ik mocht van mijn vrouw volgend jaar een R1 kopen, dus wie weet nog meer geintjes....

Edit: ik zal niet meer reageren.....overigens vrolijk kerstfeest....

Ach, gaat alles wel niet een keertje stuk o.i.d. :)

Heb nu aardig wat km's gemaakt met een ducati, al zeg ik het zelf ;)

22.7xx km's om precies te zijn :)
 
Ach, gaat alles wel niet een keertje stuk o.i.d. :)

Heb nu aardig wat km's gemaakt met een ducati, al zeg ik het zelf ;)

22.7xx km's om precies te zijn :)

92 kkm met een 851 8-)
bij 81kkm heb ik de zuigerveren vervangen, omdat ik 1 liter olie bij moest vullen per 3000 km.

voor de rest alleen gereden en slijtageonderdelen vervangen (banden koppelingsplaten olie)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan