Ducati's

hier ook een Duc, 748E van 2001 om precies te zijn, vanaf zaterdag met vd starre dempers :9~

Heb vanaf maart (8 maart geslaagd) een R6 gehad en nu sinds een maand een Duc, die zeer zeker langer blijft als de R6 (ook al gaat ie vaker kapot volgens velen :P )
 
Meld..

Dat ik dit topic nu pas zie.. maarja ik zat dan ook al die tijd in de schuur...









































:+

full
 
Laatst bewerkt:
gigantisch getwijfeld tussen een Ducati 999, nieuw type of een zx10 R, toch maar een groene geworden. Jullie mogen raden waarom...............gizmootjerules
 
:^

Ik rij ook wel es op de duc monster van mn Racesmurf... tja duc rijders zat hoor hier :+

Schat, ik ben geen "ducrijder", heb gewoon toevallig ook een duc :+ Ducrijders zijn stugge mensen die zichzelf voor de gek houden en roepen dat zo'n ding nooit kapot gaat. Ik vind het gewoon leuk om dr op te rijden als hij start, das alles.
 
Ik heb nog nooit naast mijn Duc gelopen,wel 1x ernaast gelegen maar dat lag niet aan de Duc! :] Verder enorm veel plezier van deze karakter fiets.Voor mij geen andere meer!Heb trouwens 25 jaar met veel plezier japans gereden.
 
Ik heb nog nooit naast mijn Duc gelopen,wel 1x ernaast gelegen maar dat lag niet aan de Duc! :] Verder enorm veel plezier van deze karakter fiets.Voor mij geen andere meer!Heb trouwens 25 jaar met veel plezier japans gereden.


25 Jaar ???

Of je bent een stukje ouder dan mij of je hebt net als ikke ook nog maar 2 jaartjes een Duc :)

Trouwens vandaag eens gaan kijken bij Goedhart in Bodegraven maar wat bestaan er een hoop lelijke motoren he :?
Vooral die nieuwe types van Suzuki :(
Wat ik wel mooi vond is die nwe Kawasaki is er in een 750 en een 1000 uitvoering .
Ach ik heb er ook al 25 jaar Yappy's opzitten ik hou het maar bij me Duccie :9
 
Jaja ook ik ben verslingerd aan deze italiaanse schoonheden. Op dit moment ben ik aan mijn derde liefde toe en heb er nog geen seconde spijt van.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan