Ducati's

Vanwege de woonkamer of gewoon om het feit dat de duc weer stuk is en geld kost om de zaak weer rijklaar te krijgen ?

Mijn vriendin zou me dus 2 keer dood schieten..... :X
 
zal ook maar even een duc plaatsen wou een foto van mijn ouwe duc maar kon die niet zo snel vinden dus eerst deze maar!!! 0-)
full
 
full


Hiero een 996R (uit 2001 dus)

Zo zonder kuip ziet het er uit zoals het rijdt: een echte racetractor!
Alles gaat wel zo vanzelfsprekend, zo makkelijk, je hebt nauwelijks in de gaten
hoe gruwelijk hard het allemaal gaat.En dan nog het geluid erbij.
Wat een heftig ding!
 
Ik ben in het bezit van een ST2 uit 1998 en hij is al 42.000 km helemaal probleemloos, en ik wil van mijn leven niet op zo een schijtjapanner rijden dan kun je net zo goed op een electrische scooter rijden, trouwens er zijn niet zo heel veel jappen die mijn Ducati bij houden en ze sturen zeker niet zo fijn als een Duc en dan dat geluid MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM..............

Bijlage: DSC00389.JPG
 
Ik ben in het bezit van een ST2 uit 1998 en hij is al 42.000 km helemaal probleemloos, en ik wil van mijn leven niet op zo een schijtjapanner rijden dan kun je net zo goed op een electrische scooter rijden, trouwens er zijn niet zo heel veel jappen die mijn Ducati bij houden en ze sturen zeker niet zo fijn als een Duc en dan dat geluid MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM..............
? niet helemaal lekker knul?waarom zit je dan zo veel op de suzuki gs topic?
:} :} :} :} O-) O-)
 
Door firestormpie op 29-10-2004 17:29

? niet helemaal lekker knul?waarom zit je dan zo veel op de suzuki gs topic?

Zeg Honda Waakvlam met je "poging tot..." flutfiets, waarom zit jij ons Ducatirijders zo te stangen? Beetje jaloers zeker! *D
Een reactie op mijn 996R Racetractor bleef wel uit.
Ik dacht: ik zal een beetje aansluiten bij zijn onderschriftje Boerke, dat zal hij vast wel kunnen waarderen. Nada reactie, maar wel bij een poster die een GS erbij heeft als pekelfiets ofzo. Foei.
 
Laatst bewerkt:
Door firestormpie op 29-10-2004 17:29

? niet helemaal lekker knul?waarom zit je dan zo veel op de suzuki gs topic?

Zeg Honda Waakvlam met je "poging tot..." flutfiets, waarom zit jij ons Ducatirijders zo te stangen? Beetje jaloers zeker! *D
Een reactie op mijn 996R Racetractor bleef wel uit.
Ik dacht: ik zal een beetje aansluiten bij zijn onderschriftje Boerke, dat zal hij vast wel kunnen waarderen. Nada reactie, maar wel bij een poster die een GS erbij heeft als pekelfiets ofzo. Foei.
ik vind het gewoon raar dat duc rijders zich de hemel inprijzen dat kon vroeger mischien maar nu niet meer hoor!! ik ben zelf ook een duc rijder geweest en altijd met plezier ben ook nog lid van de dcn maar ik kan alleen stangen als er andere mensen voor mij de kast op springen en jappaners afkraken is toch niet leuk?we zijn allemaal motorrijders en je wil toch niet zeggen dat als we met z`n allen gaan rijden dat je niet bij japanners in de buurt wil rijden? dus ga lekker rijden inplaats van japannertjes klieren :+ *D O-)
waakvlam tss........
kun je nu weer je naam veranderen haha :+
 
Laatst bewerkt:
Dit is een ducati topic, waar blijven de plaatjes ???

Ik kan ff niet rijden heb de baklagers aan gort gereden....
 
Door firestormpie op 29-10-2004 18:51


> ..... en je wil toch niet zeggen dat als we met z`n allen gaan rijden dat je niet bij japanners in de buurt wil rijden?

Die rijden toch heeeel ver achter mij *D *D *D *D


>....dus ga lekker rijden inplaats van japannertjes klieren

Zondag maar weer eens een dagje Ardennen/Eifel Kom jij ook? :)
 
Waarom denk je dat ik die GS rommel opruim, ik heb die troep al veel te lang in mijn schuur gehad maar ik ben gelukkig alles nu kwijt, trouwens ik had alles gekregen van iemand en je weet een gegeven paard...................
 
Alles in orde (zoals gewoonlijk *D )

full


Maaaar mevrouw D.Armstrong was ziek en het concert in Parijs was afgezegd..
Dus nog niet eens aan de reis kunnen beginnen :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan