!!Ducatisten samen rijden op Assen tijdens LMD 14/15 April!!

shiny

MF veteraan
25 dec 2004
22.311
7
Zevenaar
Op zaterdag 14 en zondag 15 april organiseert het TT Circuit Assen de 22e Landelijke Motordagen & Open Paddock Event 2012.

Als er Ducatisten zijn die op dit mooie evenement een rondje willen gaan gassen op Assen :P lees dan de onderstaande link van Ducati Olanda Club om ons gezamelijk in te schrijven. :)

http://www.doc-nl.org/Landelijke-Motor-Dagen-2012.html

Mooi evenement die nog mooier word door de vele Ducati's die rondsturen op Assen!!
 
Laatst bewerkt:
leg even uit hoe ik dat formulier ONLINE invul en dan aan doc inlever svp, dit is een printversie toch....?
 
ga je ook rijden Gert ?
Ja naar Assen O-) .
Ik wil heel graag nog eens op het circuit rijden, maar ik geef graag toe dat ik dat graag onder goede begeleiding wil doen en ik geloof dat de LMD nu niet echt voor bedoeld zijn.
Ik heb één keer op Assen gereden, echt gaaf, maar vond mezelf verstandig genoem om te besluiten dat eerst anders aan te pakken.
 
Laatst bewerkt:
Ja naar Assen O-) .
Ik wil heel graag nog eens op het circuit rijden, maar ik geef graag toe dat ik dat graag onder goede begeleiding wil doen en ik geloof dat de LMD nu niet echt voor bedoeld zijn.
Ik heb één keer op Assen gereden, echt gaaf, maar vond mezelf verstandig genoem om te besluiten dat eerst anders aan te pakken.

Je hebt ook de toersessies Gert, daar ligt het tempo een stuk aangenamer.
 
Het is idd een printversie, je zal dan het moeten inscannen en samen met met een kopie van je rijbewijs en dan mailen naar LMD@doc-nl.org.
lukt dat inscannen niet dan of een digitale foto van het handeltje maken of opsturen naar de secretaris van de club http://www.doc-nl.org/contactgegevens.html
:)
Kan dat vandaag nog dan? Meen dat gister eigenlijk uiterlijk was en vandaag door DOC ingestuurd wordt??


~[edit] Ben er eens goed voor gaan zitten, ingescand en heb het naar DOC gemaild :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik kom graag kijken, maar weet niet of ik de Pani dan al heb. Zal toch even inrijden en wennen worden, voordat ik die 2:04.155 ga aanvallen. Als ik kom kijken, moet ik mij dan wel bij de DOC inschrijven?
 
Kan dat vandaag nog dan? Meen dat gister eigenlijk uiterlijk was en vandaag door DOC ingestuurd wordt??


\[edit] Ben er eens goed voor gaan zitten, ingescand en heb het naar DOC gemaild :Y
De uiterste inschrijfdatum is aangepast en is nu 31 Januari.

Je heb er even tijd voor vrij gemaakt om het ff te mailen O-) :P :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan