Ducmonster72

ducmonster72

MF'er
29 okt 2004
74
0
amstelveen
Hallo Allemaal,

Ik ben in het bezit van een Monster 600 dark uit 2000.
Ik ben momenteel bezig om mijn monstertje te verkopen om zo genoeg geld te hebben om er een S4 voor terug te kopen. Ben eerste eigenaar en heb dus al vele jaren met veel plezier op mijn monster gereden. Mijn monster is voorzien van een Factory carburatie kit (titanium naalden), een BMC openluchtfilter en een volledige 2-1 Arrow uitlaatsysteem(carbon).

Tot spreekse allemaal

full
 
Laatst bewerkt:
WELKOM en suc6 met de verkoop en zoektocht/aankoop van je wens!!!

enne zo kijk het voor de rest ook wat makkelijker
(je kan in je eigen post [IMGATT*] , ZONDER * erbij intikken en dan zal je attachment meteen in je post komen te staan.

full
 
ducati nooit stuk gaati

Heb zelf ook een Dark .. een 620 IE DD Dark om precies te zijn, en moet zeggen bevalt tot nu toe nog steeds uitstekend ;)

Heb er dus alleen al dit jaar vanaf eind februari iets van 17.000 km mee gereden :)

En nog nooit problemen mee gehad :)

En de laatste tijd veel gereden met iemand achterop, en zelfs dat bevalt zeer prima, en dat volgens de duo-passagiere ;)

Dus Ducati rocks! 8-)
 
Mijn vriendin zit geregeld achterop en zij begint pas te klagen na een a twee uur rijden ;( dus dat valt mee.

Verder rijdt het gewoon goed. Die van jou zou net iets strakker rijden gezien de injectie en het strakkere frame. Maar het blijft lekker. Ik wil nu alleen wat meer vermogen. Vandaar dat ik een S4 wil kopen. Dus "hopen op verkopen".

Dark rocks!!!! :}

full
 
veel post plezier ennuh wel even een foto plaatsen als je die S4 hebt he?! ;)
 
Laatst bewerkt:
He Twin,

ik heb ff gekeken op je site. ziet er goed!!!

ik had het gelezen in het gastenboek ja! leuk he!
heb je die "nieuwe" filmpjes (die heb ik er maandag, dacht ik, op gezet) ook gezien?
dan zie je mijn stunts :+
(beetje jammer van de kwaliteit, maar ik moest ze omzetten naar die filetype anders kon ik ze niet hosten op die site B| )
 
Kijk, dat zijn nou motoren, die Duc-monsters.
Welkom.

en dan nog van die knuppels die een welkoms SV'tje posten B|
Ja en dan nóg erbij moeten zetten "The Original".
Nah. dat was dus niet dát model als het over een orignele gaat :+

Boos worden over wat iemand op een forum tikt is een beetje anno 1612, zeker als het over motor's gaat.

Kijk, over SV'tjes lullen we niet, daarvan weet iedereen dat het imitatie hyosung comet's zijn.
Boos worden doen we ook niet, zeker niet wat er laatst nog gebeurt is met die nazaat van die schilder met 1 oor, Vincent ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan