Duct Tape competetion

Santtu Pikkarainen

MF veteraan
29 okt 2001
4.476
2
Ermelo
Het volgende gevonden, lijkt me echt wat voor jullie brikkers:



Monday 1st July


More madness from America

We've seen some bizarre competitions in our time, but this one almost takes the biscuit (and it's American - no surprise there then!)

The Duck brand duct tape "Stuck in Traffic Contest" will award the 1st place winner $2,500 for their creativity in covering or partially covering an operable or non-operable vehicle with duct tape in a creative and original manner. The 2nd place winner will receive $1,000 while the 3rd place winner will win $500. A limited number of Honorable Mention Winners will receive a Duck Tape sportswear package (the mind boggles!).

For a registration form and official contest rules, interested individuals should go to www.ducktapeclub.com. Contest participants will need to submit a photo of their duct taped vehicle. The winner will be selected based on a number of criteria including originality, quantity of Duck Tape used, and use of colors.
 
Rare jongens die amerikanen.

Maar wij brikkers gebruiken ducktape toch voornamelijk op de funcionele manier. Niet om leuke striping op je fiets te krijgen(creatief/origineel). Is wel een leuk bijverschijnsel.
 
Heb eigenlijk nog nooit ducktape moeten gebruiken op mn brik...dat heeft de vorige eigenaar al gedaan namelijk ;)
 
[edit]
topic titel aangepast, schreeuwen hoeft niet( caps ), we lezen het toch wel ;)
 
Ooit van macgyver gehoort.
Echt super hoor wat die al niet met tape, een swiss multi-knife en een boel verstand kon doen.

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

En over dat versieren, schijnt dat ze nu al een hele auto met plakfolie van kleur kunnen laten veranderen.Kun je hem bij verkoop weer in orginele kleur afleveren.
 
Op maandag 01 juli 2002 19:25 schreef Jesus het volgende:
Ooit van macgyver gehoort.
Echt super hoor wat die al niet met tape, een swiss multi-knife en een boel verstand kon doen.

Verstand? Fantasie zul je bedoelen.
 
Ach ja... dit topic doet mij eraan denken dat ik het knipperlichtsteuntje van me CB nog moet lassen... Was vorig jaar in Luxemburg afgebroken bij het bagage pakken en zit sndsdien nog steeds vast met tape. Zie sig...
 
Containertape, je was me weer voor. Ook de enige manier waarop ik het ken, al is dat wel door een andere fabrikant gemaakt dan die tape die zij bedoelen. Zal verder weinig uitmaken.....
 
Containertape, je was me weer voor. Ook de enige manier waarop ik het ken, al is dat wel door een andere fabrikant gemaakt dan die tape die zij bedoelen. Zal verder weinig uitmaken.....
Stage-tape. :)

Wordt gebruikt om snoeren van microfoons enzo aan 't podium te tapen, zodat de artiesten niet op de bek gaan.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan