Duderuud heeft een andere motor gekocht..

Ik dacht dat iemand de oude topic omhoog geschopt had, maar je hebt dus weer een nieuwe. Erg mooi, veel plezier ermee !!
 
aha dus daar is het geld gebleven ipv die nieuwe server ;)
maar veel plezier ermee, goede keus.
wat was er trouwens mis met die mille, want zo lang had je die toch niet?
 
Jup, ik weet het...ik switch wel erg snel van bike :)

Maaruh, ik was gewoon gelijk verkocht toen ik die zwarte CBR voor het eerst zag...ZO mooi gewoon. En wat ook wel fijn is, na een enorme regenbui liep 'ie nog gewoon goed...dat is ook erg prettig (ik kan 'm ook gewoon wassen met tuinslang zonder problemen :) ).

Iedereen roept dat ik geen MF-sticker heb..moet je toch maar ens goed naar de zijkant kijken ;)
(Ik heb momenteel geen kentekenplaatsticker liggen, moet Orpheus vandaag/morgen even lief aankijken)
 
Iedereen roept dat ik geen MF-sticker heb..moet je toch maar ens goed naar de zijkant kijken ;)
(Ik heb momenteel geen kentekenplaatsticker liggen, moet Orpheus vandaag/morgen even lief aankijken)
Ah, inderdaad!
Valt het vermogen onderin nu niet enorm tegen? Het lijkt me een behoorlijk verschil of je een RSV op 4000 RPM open gooit of een 600RR? Daarintegen kun je deze weer lekker laten janken tot over de 14.000 RPM :9~
 
*D Dus toch gelukt!!! Mooi! Alleen de kleur... ;) Gefeliciteerd!

Wat voor oplossing heb jij voor de steun achter en je verlichting? Ik heb nog niet iets moois kunnen vinden.

Wel grappig trouwens hoor. Jaro van Honda naar Mille, ik van Mille naar Honda en dan Ruud ook nog, haha. :+
 
Op maandag 09 juni 2003 13:06 schreef Wim het volgende:
Mooi ding .. al had ik never een Mille weggedaan voor zoiets :)


:^

;) ,blijft jammer dat ut een Honda is jah })

Maaruh, mooiste kleur van allemaal hoor :) , laat die andere Martin maar l*llen.
 
Op maandag 09 juni 2003 11:14 schreef duderuud het volgende:
... En wat ook wel fijn is, na een enorme regenbui liep 'ie nog gewoon goed...dat is ook erg prettig (ik kan 'm ook gewoon wassen met tuinslang zonder problemen :) ).

Laat Jaro dat maar niet horen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Mooie bike Ruud!! Veel plezier ermee.

PS. Bananeman jij gaat geen Honda kopen hoor je dat!! 2 crewleden op zo'n ding is genoeg. Jij volgend jaar een nieuw type GSX-R 600 die ze weer allemaal te kakken zet... :} :} ;) .
 
Wat voor oplossing heb jij voor de steun achter en je verlichting? Ik heb nog niet iets moois kunnen vinden.

Er schijnt iets voor te koop te zijn! Iemand via via had een "minimalistische" steun gekocht, kant en klaar.

Pas jij de knipperlichten trouwens nog aan? Vind ze net te groot!

Dat was wel het voordeel van de Mille, standaard ERG mooie 'kentekenplaatophanging' (galgje iemand? :) ), en bijzonder mooie knipperlichten...

Tsjah, ik weet eigenlijk nog helemaal niet wat deze fiets doet! Ik rij als een lulletje over de dijk man! :) Max 115km/u (rond de 6.000 max tot 500km) schiet echt niet op.


Tot nu toe bevalt de stabiliteit en het gewicht bijzonder goed, wat is dat ding licht zeg, echt een speelfiets!

Ik ga vast het koppel missen van de Mille...maar ik denk niet dat het opweegt tegen de voordelen van dit technische hoogstandje.
we zullen het wel zien :)

O ja, het alweer wat aangepast...HISS-stickertje er ook af, en tandpad geplakt.
Ik kreeg een 'hele mooie' reclame-tankpad, maar met wat creativiteit en nagellak-remover (nee, niet van mezelf ;) ) was die reclame zo weg, hehe.
 
Op maandag 09 juni 2003 09:50 schreef HELLdesker het volgende:
Gaat heel de crew op een CBR rijden :?
Ach, je geeft eens wat advies he ;) :+

RUUUD!!! Uiteraard gefeli.....Schit-te-rend! Ook de dubbele laserpijpjes?? Laat me ff weten hoe jij dat gaat doen met je kentekenplaat??? Ben er zelf ook niet helemaal kapot van zal ik maar zeggen. Hoe ga je dat doen met de verichting?? zelfbouw of de dealert??

Voor de rest: deze fiets geeft veel plezier....stuurt lekker en heeft voldoende kracht imo.

Genieten dus! Have fun en laat me ff weten ook?
 
mooie fiets,zal je ook zker plezier van hebben.
alleen toch jammer dat de mille weg is nu!!of is die niet weg??
 
Terug
Bovenaan Onderaan