Duderuud heeft weer een motor!! :)

Jaah...jullie kunnen weer heel wat filmpjes verwachten! (Heb die digicam ook alleen maar gekocht voor motorfilmpjes, dussss...)
Beter dan die ZZR-600 filmpjes! ;)

Maar dat lag aan die camera toch???? ;)

Gave motor :9~ :9~ :9~ Ruud, kun je eindelijk weer lekker :] :] :] . En toch wel aardig dat het opperhoofd van het tofste forum weer kan rijden.

Have fun.
 
Ziet er bruut uit Ruud, ben erg benieuwd hoe ie er irl uitziet / klinkt. })

Jaah...jullie kunnen weer heel wat filmpjes verwachten! (Heb die digicam ook alleen maar gekocht voor motorfilmpjes, dussss...)
Beter dan die ZZR-600 filmpjes! ;)

Beetje meer respect voor de motor van Corne, je kon hem toch maar mooi lenen. (en Dion, en Ab, en ....) *D
 
Zag eerst de foto's en dacht "die heeft te veel tatoeages".
Maar gelukkig heb je die gele gedrochten er al af gehaald.
Strakke fiets.

Veel rijplezier.
 
Mooie fiets zeg, ga je zeker plezier van hebben. Mijn mille is ook een paar weken geleden in zwolle gekeurd. Zonder extra kosten inderdaad binnen twee dagen je kentekenbewijs in huis. Haal de lelijke reflector er pas na de keuring af, is namelijk verplicht en hij wordt er onheroepelijk op afgekeurd. Zag dit gebeuren bij degene die zijn motor voor mij liet keuren.
 
veel plezier ruud...dat je maar veel veilige kneedown kilometers mag maken :)
 
Nee, geen SM helaas...maar voor mij wegen de voordelen niet op tegen de nadelen. Als ik veel geld verdien later koop ik er een voor erbij :)

Ennuh Icarus, je hebt helemaal gelijk hoor! :) :)
 
Gefeli Ruud, mede-Miller! Feel Vijne kilometers toegewenst! Moet wel lukken dacht ik zo.

En laat even weten wat je buren van je uitlaat vinden ;) die van mij hebben nog geen klachten (... geuit aan mij) maar ik heb de standaarddemper er nog op. En als je om 06:30 vertrekt dan is het wel fijn als je de buurt niet wakker brult!
 
Mooie fiets zeg, ga je zeker plezier van hebben. Mijn mille is ook een paar weken geleden in zwolle gekeurd. Zonder extra kosten inderdaad binnen twee dagen je kentekenbewijs in huis. Haal de lelijke reflector er pas na de keuring af, is namelijk verplicht en hij wordt er onheroepelijk op afgekeurd. Zag dit gebeuren bij degene die zijn motor voor mij liet keuren.

die reflector wilde ik al laten zitten ja :) Ik wist niet zeker of het verplicht was, maar voor de keuring kan je beter teveel dan te weinig reflectoren hebben :)
 
Shiiiiittt das een vette bike man!! :}

Geweldig !!! Super mooie Akrapovic ook :)

Veel plezier ermee hoor
 
Gefeliciteerd!!










laugh1.gif
 
Op woensdag 09 april 2003 12:38 schreef R(emco)1 het volgende:Niet? http://www.smilies.nl/eek5.gif ((Afbeelding))

Kijk eens naar de startdatum van het topic, ik denk dat Ruud al bijna aan een nieuwe RSV toe is :P :P

Maar het blijft wel een mooi ding zeg :}
 
Hele mooie fiets! (keertje een spotlight op http://www.moto-mania.nl (www.moto-mania.nl) ? Makkie zijn RSV mille is volgende maand aan de beurt.)
 
Op woensdag 09 april 2003 12:38 schreef R(emco)1 het volgende:Niet? http://www.smilies.nl/eek5.gif ((Afbeelding))

Ehm, hij heeft 'm al een paar maanden hoor, vandaar die reactie waarschijnlijk. ;)

Maar het blijft wel een mooi ding. :}
 
Ik denk dat je best trots mag zijn als iemand JOUW motor op ZIJN bureaublad instelt...

Of moet ik nu ©rechten aan u betalen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan