Duderuud's digicam-avonturen..

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Sinds kort heb ik een digitale videocamera, een JVC GR-DVP1 om precies te zijn.

Gister-avond wat filmpjes gemaakt, en om 03:00 had ik ze op cd staan :)

Ik had weer een tidje geen motor gereden, en heb ff de ZZR600 van een vriend van me geleend. De scooter van mijn pa was niet spectaculair genoeg :+ :+

http://www.pricewatch.be/images/duderuud/duderuud_zzr_helmcam.avi (duderuud met camera op helm geplakt) 16mb, 3:11

Een VEEL gaver camera-punt:
http://www.pricewatch.be/images/duderuud/duderuud_zzr_frontwheel_tryout.avi (De tryout...) 16mb, 2:32
http://www.pricewatch.be/images/duderuud/duderuud_zzr_frontwheel_ride.avi (Rondje in mijn omgeving, vrij aso rijgedrag soms) 28mb, 7:11

Muziekje eronder geplakt, om de herrie een beetje te verdoezelen. Nu weten jullie gelijk allemaal welke smaak ik (meestal) heb :)

[edit]
Sorry, ik moet Poohbeer 2Fast nog ff credits geven voor het beschikbaar stellen van bandbreedte! :)
 
Laatst bewerkt:
Sinds kort heb ik een digitale videocamera, een JVC GR-DVP1 om precies te zijn.

Gister-avond wat filmpjes gemaakt, en om 03:00 had ik ze op cd staan :)
Cool, vanavond ff downen, internet-verbinding hier is te traag. Ben benieuwd!!

Muziekje eronder geplakt, om de herrie een beetje te verdoezelen. Nu weten jullie gelijk allemaal welke smaak ik (meestal) heb :)
Ben idd benieuwd welke nummers van Benny Neyman en Gerard Joling je hebt gekozen. :P })
 
Wist nie dat jij wheelies kon??
;)

Begroeten naar andere motorrijders doe je ook goed met het hoofdje :}
 
Mooie kwaliteit filmpjes :} Persoonlijk vind ik de shots vanaf de tank met de snelheidsmeter erop wat spectaculairder. Maar met zo'n view van de zijkant kun je wel zien dat je spatbord los zit :)
 
Ruud, vraagje, wat voor pc heb jij, en hoe haal jij de filmpjes binnen, gewoon via firewire of via apart videoboard, andere mensen die video editten mogen ook reageren.

Filmpjes worden binnen gehaald, daar kan ik nog geen commentaar op geven.
 
Je rijdt wel erg snel door dat woonerf hoor.. :P
En een wheelie in een woonwijk :? 8-)

''Doeii'' :P
 
Mooooi :}

Hoe heb je de camera aan de zijkant van je kuip vastgezet? Gewoon met tape?

Etienne
 
commentaar op filmpje frontwheelshoot, je spatbord zit los.

plek is wel erg leuk idd.
 
Hij word ingehaald door een koekblik... Bwahahahahaha... Daar scoor je punten mee.

Verder tof gedaan. Hulde :}
 
Laatst bewerkt:
Hij word ingehaald door een koekblik... Bwahahahahaha... Daar scoor je punten mee.

Verder tof gedaan. Hulde :}

Dat waren denk ik zijn vrienden.
zie helmshotmovie in het begin, daar staat het zelfde 205je.

Ohja een dat ie assiociaal reed, dat kan ik me nogwel herinneren! :}
Voorderest way2go Ruud :}
 
Vind naast het wiel een erg mooie plek. Alleen moeilijk inschatten wat nou de snelheid is. Maar zie niks echt 'aso'.

Alleen had ik vanaf het camerapunt op bepaalde punten geen goed overzicht en zou ik niet zo rijden. Maar goed, als je zelf erop zit is heel anders en op je beter overzicht.

Netjes gedaan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan