Duiktuimelaar 2

Do.

MF veteraan
1 sep 2003
2.145
2
Sweetlake
Nou ik heb ook mijn ontmaagding gehad. Vandaag na 25 minuten te zijn begonnen met het touren over een paar dijkjes ging het fout. Wat er precies gebeurde weet ik niet maar plots schoof mijn achterkant weg en zag ik heel veel gras van heel dicht bij.

Het ergste was nog dat er iemand achterop zat die voor het eerst op een motor zat(gelukkig vond ze de 25 minuten ervoor SUPER). Maar goed met flink de schrik in je benen (die trouwens direct weer weg was) heb ik op de een of andere mannier de motor van mijn enkel af kunnen duwen en kon ik naar mijn duo passagier om die te checken en gerust te stellen. Ambu erbij (en gelukkig in ons groepje een Ambu chauffeur) en zOpje werdt meegenomen.

Dan maar eens kijken hoe de motor er aan toe is. Viel gelukkig nog wel mee:

-remhendel gebroken
-koppelingshandvat gebogen
-spiegels eraf
-duostepje links gebroken
-uitlaatdemper gescheurd
-lichte schuifschade
-EGO NAAR DE KLOTE

Na ongeveer 20 minuten nadat de ambu weg was kwam de afsleper aanrijden. Motor gelijk maar bij Molenaar neergezet en nu wachten op de Taxatie. daarna met Viccie, Ph3akie en R1'tje (veel dank hiervoor :} :} : }) naar het UMC om bij zOpje te kijken (die gelukkig al weg was) en even naar mijn enkel te laten kijken. Viel allemaal gelukkig mee. Ze heeft last van haar schouder spierpijn in haar nek en wat blauwe plekken. Ikzelf heb verrekte enkelbanden of een gekneusde enkel (valt dus gelukkig mee.)

Al met al dus een enerverende dag die niet voor herhaling vatbaar is.

Groeten Do.

De foto's ;(

dijkje1.jpg

dijkje2.jpg

dijkje3.jpg

Laatst bewerkt:
Zit ff lekker tegen zo.
Verder alles gelukkig OK.

Succes met de schade en zorg dat ie snel weer op de weg kan :)

Klote... Afijn, relatief goed er vanaf gebracht. Veel succes met herstel van lijf en leden (hou ook die kleine blessures goed in de gaten zodat ze niet chronisch worden).

pfff, vind het altijd toch weer een opluchtng als het 'goed' afgelopen is.

Succes met de afwikkeling.

gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen, en boven aan de dijk zat de sfeer er gelukkig al snel weer in, nadat de ergstige rotzooi was opgeruimd en de motor inclusief berijders weer boven was. Jullie hebben vandaag weer geluk gehad gelukkig.

en DO, wa heeft die agent je allemaalgevraagt? ik had het idee dat die het allemaal niet zo'n probleem vond. Het was meer een ramptoerist die ff kwam kijken en af en toe ff het verkeer regelde

gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen, en boven aan de dijk zat de sfeer er gelukkig al snel weer in, nadat de ergstige rotzooi was opgeruimd en de motor inclusief berijders weer boven was. Jullie hebben vandaag weer geluk gehad gelukkig.

en DO, wa heeft die agent je allemaalgevraagt? ik had het idee dat die het allemaal niet zo'n probleem vond. Het was meer een ramptoerist die ff kwam kijken en af en toe ff het verkeer regelde
Ja dat viel mij ook op.......hij heeft enkel mijn personalia opgenomen en die van zOpje verder niets. Ik zei hem al dat ik niet precies wist wat er gebeurd was en ook niet hoe hard ik ree dat hij dat maar aan diegene die achter me reden moest vragen maar dat hoefde volgens hem niet.

Nu was het wel een enkelzijdig ongeval zonder schade aan de gemeente dus vinden ze het al snel best ;)

Terug
Bovenaan Onderaan