Duim omhoog?

Je komt een collega motorrijder tegen, wat doe je

  • Je steekt je duim omhoog

    Stemmen: 0 0,0%
  • Je zwaait met volle hand

    Stemmen: 4 4,1%
  • Je tilt even je hand op als gebaar

    Stemmen: 54 55,7%
  • Je steekt je hand omlaag met je wijsvingertje uitgestoken

    Stemmen: 28 28,9%
  • Je steekt je middelvinger op

    Stemmen: 7 7,2%
  • Je kijkt stuurs voor je uit en doet alsof je het niet ziet

    Stemmen: 1 1,0%
  • Je ziet het meestal echt niet

    Stemmen: 0 0,0%
  • Je vindt het allemaal maar belachelijk dat groeten, dat doen

    Stemmen: 3 3,1%

  • Totaal aantal stemmers
    97
Status
Niet open voor verdere reacties.

R6Rene

MF'er
15 jun 2004
158
0
Den Haag
Wat ik altijd begreep van motorrijders toen ik nog slechts in een koekblik reed, is dat ze elkaar groeten als ze elkaar tegenkomen. We zijn toch een aparte groep weggebruikers, niet dan? Deze site bewijst dat wel.

Wat me nu echter opvalt is dat er zeer regelmatig niet gegroet wordt. Ok, rijd je 180 aan de andere kant van de snelweg is het een duidelijk verhaal. Maar kom je elkaar tegen op een tweebaansweg of met , dan is het normaal toch? En verbroederend c.q. verzusterend. :]
 
Laatst bewerkt:
full


Heeeeeeeeeeeeeeeelemaaaal mee eens :Z






















slotje? })
 
Je steekt je hand omlaag met je wijsvingertje uitgestoken 8-)

http://www.motor-forum.nl/forum/search.php?searchstr=groeten+zwaaien&condition=or&on=topictitle&topicstarter=&user=&sortdir=desc&sortby=datelastpost&forum=&maxagetype=lastpost&maxagetopic=&topicstatus=any (KLIK)
 
ik maak altijd eenn "V" gebaar (als in Vrijheid of in Victory) maar daar kon ik niet voor kiezen in de poll B|
 
met twee handen hoog boven mijn hoofd wuiven... staat ook niet in de poll, dan zal ik maar iets anders verzinnen
 
Jongens, dames, is het nou zoveel moeite om deze 8 dagen jonge M-Fer even te leren dat hij de topics doorleest voordat hij ze opent. En dat er anders ook nog de http://www.motor-forum.nl/forum/search.php (zoekoptie) is, waar je naar hartelust kan graven in topics? ;)
 
Hand + wijsvinger of hele hand... afwisselend...
Ik merk wel dat er in Brabant veel gegroet wordt, in België heel veel, en richting Randstad veel minder....
Ik heb gehoord dat veel rijscholen in Eindhoven de leerlingen leren dat motorrijders elkaar groeten.
 
http://www.motor-forum.nl/forum/search.php?searchstr=zwaaien&condition=and&on=topictitle&topicstarter=&user=&sortdir=desc&sortby=datelastpost&forum=&maxagetype=lastpost&maxagetopic=&topicstatus=any (Zwaaien)

Middels zoekfunctie kom je achter heel veel zaken.

Als je daar eerst ff kijkt en er staat niet wat jij zoekt, dan kan je altijd nog een topic openen ;)

Tig topics over zwaaien, is wat veel.
Tis zo'n mooie funtie en wordt niet altijd gebruikt '(
Of doe ik nu te dramatisch :P
 
ik bedenk me ineens dat ik waarschijnlijk de enige ben hier die nog geen zwaai topic heeft geopend.


Komt nog, nu geen zin in, maar je mag me eraan houden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan