Duimschroeven voor de ANWB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
[omroep mode]

ATENTIE ATENTIE, Mag ik even uw aandacht!

Ik heb het verhaal aan http://www.motormaniacs.nl door gegeven en die hebben er een advocaat naar laten kijken :} :}

En die zegt iets waarvan ik de kriebels krijg!
Ga dus even kijken en geniet met ons mee!
[/omroep mode]
 
Gefeliciteerd Marcel en Mariska.

Dat moeten hele lekkere kriebels zijn. Dat zijn de dingen die je wil horen/lezen.
Helemaal een goed gevoel als het geld gestort is, dus ff volhouden nog!!!!!!!!

Geweldig!!!!!!!
 
Gewoon klote voor jullie/haar

Je betaalt je blauw aan verzekering en wat doe ze ervoor GEEN RUK!!

Je moet je doodvechten, en inderdaad een rechtsbijstand doet wonderen maar je moet ze ook achter hun gat aanzitten...

Veel succes en we horen het nog he

ik zal uitkijken naar een blauwe vFr :) (sorry)

post ook je kenteken dan kan iedereen meezoeken
nou ja je kan het altijd proberen toch.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon klote voor jullie/haar

Je betaalt je blauw aan verzekering en wat doe ze ervoor GEEN RUK!!

Je moet je doodvechten, en inderdaad een rechtsbijstand doet wonderen maar je moet ze ook achter hun gat aanzitten...

Veel succes en we horen het nog he

ik zal uitkijken naar een blauwe vtr :)

post ook je kenteken dan kan iedereen meezoeken
nou ja je kan het altijd proberen toch.

:^

Het is geen blauwe vtr maar VFR
 
Zijn ze misschien nog meer dingen \'vergeten\' te melden?
Bijv. Het Max. aantal kilometers per jaar?

Die vragen ze vast wel ;) Das standaard. Maar aangezien ze hiervoor een motor van onder de 25.000 gulden had (althans dat verneem ik uit de tekst), moet de verzekering het wel melden.

En nu maar hopen dat ANWB snel het geld op de rekening stort, zodat ze deze zomer toch weer lekker kan rijden op een andere mooie fiets. :]
 
Hoop voor je dat het nu snel geregeld word, maar je kan er vanuit gaan dat ze nog wel iets anders gaan zoeken om je alsnog te naaien. :(
 
En op de frontpage nog wel!! Zo vlak na de Dakar (de website wordt in de verslagen van Eurosport vrij vaak genoemd) zijn er nog extra veel vieuws ook nog :)

Heel veel succes en houd ons op de hoogte :}
 
Ik hoop echt dat het wat gaat worden. Voor jou, maar ook voor alle andere motorrijders. Het is idioot dat ze van die idiote clausules in het contract zetten, niet of nauwelijks noemen en ook alle mogelijkheden zoeken om niet uit te keren!

Heel veel succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan