Duin & Bollenstreek 37: "Zwijgen is goud."

Dan zou ik je toch eens moeten spotten.... rij daar ook dagelijks.

Ik spot helaas alleen zeer regelmatig een knakker op een gele Monkey die niet harder rijdt dan 60 en dan boos wordt als mensen hem rechts inhalen. Wat een kneus is dat joh :X|(

Misschien andere tijden (ik vertrek 8:00). Ik zie alleen motoren met grote koffers en 1 met gigantische Monkeybars die daardoor erg voorzichtig/langzaam tussen de file door gaan... (Fazer & Fireblade zijn schijnbaar slanke deernes :t )

Oh en erger me elke dag aan auto's die in de file (A44+N44) met hun spiegels over de middenlijn rijden (vreemd dat het vooral kleinere auto's zijn voor wie de baan te smal lijkt...).
 
Dan zou ik je toch eens moeten spotten.... rij daar ook dagelijks.

Ik spot helaas alleen zeer regelmatig een knakker op een gele Monkey die niet harder rijdt dan 60 en dan boos wordt als mensen hem rechts inhalen. Wat een kneus is dat joh :X|(

misschien moet je ff aanwijzen waar zijn gashendel zit :P zal hij waarschijnlijk schrikken wat voor snelheid zo'n monkey kan halen xD
 
misschien moet je ff aanwijzen waar zijn gashendel zit :P zal hij waarschijnlijk schrikken wat voor snelheid zo'n monkey kan halen xD

Pff t is echt een achterlijke gast. Zodra er dan iemand op z'n kont zit te kleven draait ie om op zn brommertje en gaat ie met zn armen lopen zwaaien zo van oprotten.
Die gast is echt 1,90 ofzo en zit met zn knieën in zn nek op dat ding. Overal bij de stoplichten kruipt ie tussendoor om vooraan te staan en vervolgens mij groen licht komt ie niet weg. En dan boos worden als mensen kleven #sukkel

@winamp: idd ander tijdstip ja, ik vertrek al om 7 ;)
 
Ook van mij fijne Kerstdagen en aangezien het hier zo rustig is ook alvast een gelukkig nieuwjaar --> motoren binnen zetten voor mafkezen met vuurwerk B|
 
Spuit 11.... hoop dat jullie allemaal goeie kerstdagen gehad hebben. En natuurlijk een hele fijne jaarwisseling gewenst van Bas en mij :)
 
Gelukkig nieuwjaar allemaal. Dat we maar weer veel mogen rijden op den brommerkes. ;)
 
Oh Oh, we vallen bijna van de eerste bladzijde van regionaal af, snel maar wat schrijven :P

Als we ooit weer een ritje gaan maken, kan dat niet meer bij Mcdonalds transferium. Die is niet meer. Misschien dan maar de nieuwe Mcdonalds die daar iets van 100 meter verderop ligt :t

Ziet er nu zo uit (link)

Zo.. staan weer even bovenaan regionaal :W
 
Nog mensen naar Goedhart dit weekend? Ben wel benieuwd naar de nieuwe KTM 690
SMC en 790 Adventure.
 
Als het zaterdag middag een beetje redelijk weer is, ga ik wel even langs. Mijn interesse gaat meer uit naar de GT van KTM. ;)

Same here --> als het weer een beetje ok is, wil ik wel die kant op. Vanmiddag was al zo mooi buiten dat ik dacht: "ah was ik maar met de motor gegaan..."
Zal, als ik ga mijn ogen open houden voor het oranje gevaar :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan