Duin & Bollenstreek 37: "Zwijgen is goud."

Heb beelden van motoren en in de sneeuw voorbij zien komen. Dit weekend en in Duitsland :X:X:X
 
Hé, er komt weer leven in de brouwerij. 👍
Inmiddels zul je wat km's en ervaring rijker zijn La Diabla?
 
Hé, er komt weer leven in de brouwerij. 👍
Inmiddels zul je wat km's en ervaring rijker zijn La Diabla?
Hey Harry! Zo dat kun je wel zeggen! Een paar keer naar het circuit geweest, een motortour in Duitsland en een schuiver kan ik allemaal op m'n conto schrijven.

Afgelopen weekend voor het eerst dit seizoen weer gereden, best fris maar wel heerlijk weer.

Aankomende vrijdag op Zandvoort rijden*O*:]
 
Hey Harry! Zo dat kun je wel zeggen! Een paar keer naar het circuit geweest, een motortour in Duitsland en een schuiver kan ik allemaal op m'n conto schrijven.

Afgelopen weekend voor het eerst dit seizoen weer gereden, best fris maar wel heerlijk weer.

Aankomende vrijdag op Zandvoort rijden*O*:]

Lekker bezig zo te lezen, je hebt een goede nieuwe passie gevonden!
 
oeh wow er is nog leven in de bollenstreek 🙃

Zou leuk zijn weer keer rit te doen. Dit weekend kan ik alleen zondag denk maar laat maar weten, ik ben voor alles in :-)
 
Ja hoor Harry,
Vandaag nieuwe brommer even wezen uitlaten in de eiffel/moezel omgeving.

Had de vorige afgelopen maand helaas economisch per totaal gereden|(:+....
Gelukkig zelf niks aan overgehouden, behalve dan nu een andere brommert. :9~:9~:W:W:W
1402646

1402649
 
Zo, er stond nu zelfs een plaatje van een oma onder de bollenstreek-thread.
In ieder geval maar een berichtje erin zodat we weer bovenaan staan :W

Vandaag motoren schoongemaakt + kettingen gesmeerd.
Morgen is het prima weer voor een ritje :9 #kort-dag
Nog interesse?
 
Hoi oma!

Wilde even melden dat sinds 20 september MotorMonkey en ik officieel man en vrouw zijn *D

Waar het motorforum wel niet goed voor is :]:P
 
Goedemiddag!

Na jaren geleden actief te zijn geweest in het Leiden, Alphen eo topic ben ik al weer flink wat jaartjes motorloos. Jaren in Rotterdam gewoond maar inmiddels weer terug in de Bollenstreek.

Aangezien het motor virus weer begint te kriebelen dacht ik, ik zal eens kijken of er nog leven is in de regio topics. Ben benieuwd wie er "van toen" nog steeds actief is. Oesie, MatrexOnline, Dennizz, S@nchP@nza, Aliss ... om maar wat namen te noemen.

Wellicht kan ik in het voorjaar weer aansluiten voor een ritje!
 
Welkom terug Goudlokje. Topic was afgelopen jaar in het motorseizoen rustig. Wellicht volgend seizoen beter.
 
Goedemiddag!

Na jaren geleden actief te zijn geweest in het Leiden, Alphen eo topic ben ik al weer flink wat jaartjes motorloos. Jaren in Rotterdam gewoond maar inmiddels weer terug in de Bollenstreek.

Aangezien het motor virus weer begint te kriebelen dacht ik, ik zal eens kijken of er nog leven is in de regio topics. Ben benieuwd wie er "van toen" nog steeds actief is. Oesie, MatrexOnline, Dennizz, S@nchP@nza, Aliss ... om maar wat namen te noemen.

Wellicht kan ik in het voorjaar weer aansluiten voor een ritje!

Hey man, welkom terug. Kwam toevallig laatst in het archief nog oude foto's tegen uit die tijd :P
Heb je nog steeds die unieke gele ZX6R?
 
Terug
Bovenaan Onderaan