Duin & Bollenstreek 37: "Zwijgen is goud."

@ Mitch
Ik werk op kantoor, dan vind ik 20.00u laat. Ik weet dat het voor sommige beroepen niet laat is.

Zo ik heb weekend. Nou ja, soort van. Morgen examen opdracht voor een cursus van werk maken :/
 
@ Mitch
Ik werk op kantoor, dan vind ik 20.00u laat. Ik weet dat het voor sommige beroepen niet laat is.

Zo ik heb weekend. Nou ja, soort van. Morgen examen opdracht voor een cursus van werk maken :/

Je mag wel een x een avonddienst met mij meedraaien hoor! of een nachtdienst mag ook :+

Haah, cursus, Dat woord link ik tegenwoordig altijd aan een goddelijke en onbeperkte catering op kosten van de zaak :9~ over 1,5 week mag ik weer *O*
 
:W

Ooit 2x nacht (20:00-4:00) gedraaid op andere afdeling, never nooit meer. :N
Dan liever 4:00 beginnen of een x wat langer door werken.
 
Ik heb 4 jaar ploegendienst gedraaid, vond het wel chill: veel vrije tijd (40 uurig contract, werkelijk 26-32 uur werken) en salaris was ook mooi meegenomen :Y
 
Helemaal niet werken = 36 uur salaris.

Niet dat ik blij ben met de situatie maar als je het werken onmogelijk word gemaakt en vervolgens nog de schuld in de schoenen geschuift word als het fout gaat door beslissingen hogerop :W
 
c809378d80ef6a62240148a8a29a1717.jpg
 
We hebben een kaartje over voor de aanstaande TT Assen op Zondag 25 juni :Y
Strubben tribune vak BS rij 3 stoel 12 :)
Als er gegadigden zijn >>> drop een berichtje via PM
 
Helemaal niet werken = 36 uur salaris.

Niet dat ik blij ben met de situatie maar als je het werken onmogelijk word gemaakt en vervolgens nog de schuld in de schoenen geschuift word als het fout gaat door beslissingen hogerop :W

Dat is wel helemaal zuur, klote man. Lijkt me ook niets om thuis te zitten :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan