Duin & Bollenstreek 37: "Zwijgen is goud."

Wattanjuh... Komende week naar de Mac op de A44? Of die bij Leiderdorp op de A4?

Als je ff een meet wil regelen, denk ik dat eind deze week icm t weer je beste papieren zijn.

Overigens.. iedereen is een beetje oost-indisch doof dusse...

GIRLS, BOYS!!! Riccardo wilt graag de D&B-clan ontmoeten! Daarom wilt ie graag een meet houden en trakteert hij op een onvervalste flurry, milkshake of kip 6!

Ergens in een ver verleden is Harry jarige geweest, dus zal ook nog wel een traktatie doen..
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, Ricardo zal trakteren ala hij er is. Riccardo zal daarentegen niet genoeg geld hebben om te trakteren :+

Ik kan wel een kip 6/9 nemen en aan iedereen eentje uitdelen... :+
 
Als je ff een meet wil regelen, denk ik dat eind deze week icm t weer je beste papieren zijn.

Overigens.. iedereen is een beetje oost-indisch doof dusse...

GIRLS, BOYS!!! Riccardo wilt graag de D&B-clan ontmoeten! Daarom wilt ie graag een meet houden en trakteert hij op een onvervalste flurry, milkshake of kip 6!


WIL -O-


WTF waar komt dat wilT vandaan bij iedereen tegenwoordig |(
 
Laatst bewerkt:
Hallo, gisteren heb ik van m’n Kawasaki Versys 650 2007 de bougies vervangen, maar de bobines zaten muurvast! Er zat ook n hoop roest op die hulsjes die er omheen zitten die heb ik nu maar weg gelaten. Eigenlijk wil ik ze nu vervangen voor denso 129700 - 4580 bobines. Iemand een idee waar ik er 2 vandaan haal? Bij het lostrekken van de huidige heb ik ze helaas beschadigd en ik vertrouw ze niet meer. Ik heb maar gelijk m’n luchtfilter vervangen voor een BMC luchtfilter een Boosterplug toegevoegd en die vacuüm mod toegepast. Dinsdag nog even m’n olie plus filter vervangen. Dus als iemand mij kan helpen aan, of weet waar ik de denso 129700 - 4580 bobines kan kopen hoor ik het graag 🙂
 
je hebt vast google ook al gebruikt.. die bekende zoekmachine.. je zou ook altavista yahoo kunnen proberen.. of if your feeling lucky... bing _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan