Duin & Bollenstreek 37: "Zwijgen is goud."

Effe voorstellen:
Anne, vrouw van 47, woon in Leiden en aan het lessen. Ik rijd dus nog niks, al wil ik na het behalen van mijn rbw een Diversion 600 te kopen. Een rooie, want die zijn het snelst. :Y

In mijn omgeving weinig motorrijders, en veel mensen die me vragen of ik wel voorzichtig rijd en dat zij nooit gaan motorrijden, want dan rijden ze zich dood. En aangezien ik tijdens mijn rijlessen een ongeluk gehad heb, worden die opmerkingen nog veel vaker gemaakt ;)

Wilde vanaf mijn 18e al rijden, maar om diverse redenen pas laat mijn autorijbewijs gehaald, en toen was ik al getrouwd. En als ik wilde gaan motorrijden, moest ik maar eerst gaan scheiden, zei mijn ex. Goed, dat is sinds een tijdje geregeld _O-
Nu dus aan het lessen sinds januari, theorie binnen, en nu een maand stil, omdat ik moet herstellen van een ongeluk. Binnenkort stap ik weer op.
Ben benieuwd naar wat jullie rijden!

Wellekom vanuit kattuk
 
Effe voorstellen:
Anne, vrouw van 47, woon in Leiden en aan het lessen. Ik rijd dus nog niks, al wil ik na het behalen van mijn rbw een Diversion 600 te kopen. Een rooie, want die zijn het snelst. :Y

In mijn omgeving weinig motorrijders, en veel mensen die me vragen of ik wel voorzichtig rijd en dat zij nooit gaan motorrijden, want dan rijden ze zich dood. En aangezien ik tijdens mijn rijlessen een ongeluk gehad heb, worden die opmerkingen nog veel vaker gemaakt ;)

Wilde vanaf mijn 18e al rijden, maar om diverse redenen pas laat mijn autorijbewijs gehaald, en toen was ik al getrouwd. En als ik wilde gaan motorrijden, moest ik maar eerst gaan scheiden, zei mijn ex. Goed, dat is sinds een tijdje geregeld _O-
Nu dus aan het lessen sinds januari, theorie binnen, en nu een maand stil, omdat ik moet herstellen van een ongeluk. Binnenkort stap ik weer op.
Ben benieuwd naar wat jullie rijden!


Welkom!

Motorrijden is leuk en veilig! Gewoon normaal rijden, geen haast hebben en geen onverstandige dingen doen. Dan komt het helemaal goed! Genoeg mensen hier die met je willen rijden!

Ik ben Leander, 35 jaar en vorig jaar heb ik mijn motorrijbewijs gehaald. Ik rijd een Suzuki Bandit 600 uit '95.
Tenminste, als hij rijdt. Ik stond vandaag stil met een schroef in mijn achterband. Gelukkig was dit in Hillegom naast Motoport, die me opgehaald hebben en er binnen een half uur een nieuwe achterband opgezet hebben.
Maar het is een feestje!
 
Welkom Anne!


Was jij dit soms?? :o

Lesmotor rijdt door winkeldeur op Haarlemmerstraat



Ik rij (binnenkort weer) een Suzuki GSR600. Voorlopig staat hij nog warm en droog in de winterstalling. :$
11880563_882347471813011_5337091069643889318_n.jpg
 
Dank voor het leuke welkom iedereen!
GSR600 is ook nog een optie voor mij. Mooi ding! En de andere motoren word ik ook wel blij van, al zijn die nog even uit mijn league.

Kijk er naar uit weer te rijden, te mooi weer gisteren om niet te rijden!

Volgende week waarschijnlijk weer heel voorzichtig beginnen met lessen, en zodra ik rbw heb, motor aanschaffen die ik de komende drie jaar kan gebruiken om rijervaring op te doen.
 
Laatst bewerkt:
ik gok dat ie het nieuwe leden en algenene forum leest. Heb ik er al over geschreven.;)


Nee Harry dat was geen gok. Kon me herinneren dat er vrij recent een motorrijdster in Leiden een ongeluk had gehad dus moest daar weer aan denken.

Heb het nieuwe leden forum niet gelezen.


En zeg maar ze hoor :) *O*
 
Hallo, Ik ga vandaag rijden!

Lang niet meer op het forum geweest, ik woon in Voorhout en ben 2x met deze club wezen rijden. 3 jaar geleden denk.

Harry, ga jij rijden vandaag?
 
Goedenavond!

Met het heerlijke weer afgelopen weekend toch ook maar weer mijn motor-forum account na jaren uit het stof gehaald om te kijken of hier in de regio ook nog mensen zitten en warempel --> Duin-Bollenstreek.

Dus maar even voorstellen:

Bob - Man - 31 jaar - Sassenheim
ca. 15 jaar rijbewijs.

Motor: Yamaha Fazer 600 uit 1998 met paar aanpassingen.

full


Hoop met mooie weer misschien zo nu en dan ritjes gemaakt kunnen worden, nog niet zo bekend met mooie routes hier (voorheen woonachtig in Utrecht en daar had je een dijk enzo ;)

Benieuwd of het Megameeting nog wat gaat worden en of we er misschien met groepje heen kunnen.

Eens kijken of ik kan bijdragen aan de gezelligheid :t


Bob
 
Jongens wat ben ik jaloers! Moet om financiele redenen nog even wachten met mijn motorrijlessen voortzetten (eigen bedrijf, dus niet werken, geen inkomen...), maar man wat heb ik zondag lopen kwijlen....
 
Hehe.. eindelijk dit weekend mn motor onder de hoes vandaan gehaald.. zaterdag eerst maar een klein - ik moet ff de roest van mn remmen afrijden rondje.. en nog ff bij het industrieterrein bij de toolstation (n11/a4 zeg maar) weer opnieuw kennis gemaakt met mn FJR. Wat een heerlijke fiets nog steeds.

En zondag lekker rondje gereden rondom Gouda, daar zijn ook best wel wat leuke weggetjes.. alleen jammer van die fietsers.. en die auto's zouden ze helemaal moeten verbieden :P

Dus de eerste 300 km zitten er weer op *O* *O* *O*
 
Zo, ik ben ook weer uit mijn winterslaap :W
Afgelopen weekend flink wat onderhoud uitgevoerd aan de motor, dat was ook wel nodig na 2 jaar :o Afsluitend natuurlijk een testrondje gedaan.

Alle nieuwelingen en terug kerende oudgedienden welkom!
 
Zo, ik ben ook weer uit mijn winterslaap :W
Afgelopen weekend flink wat onderhoud uitgevoerd aan de motor, dat was ook wel nodig na 2 jaar :o Afsluitend natuurlijk een testrondje gedaan.

Alle nieuwelingen en terug kerende oudgedienden welkom!

Dus... Hoeveel ductape zit er nu op? :+


Alle nieuwe mensen welkom.

Gisteren even op verkenning geweest. Heb een half jaar geleden Leiden verlaten en ben naar zoetermeer verkast. Heb wel weer wat leuke weggetjes gevonden. Maar zal nog wel af en toe door de bollenstreek blaffen! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan