Duin & Bollenstreek 37: "Zwijgen is goud."

Zag het blokje om helaas te laat.
Deze week alleen nog woensdagavond tijd.. (aanpassing nummer 3 :-P )
Reed afgelopen weekend uit armoe al stukjes achter wildvreemde motoren aan. Toch leuker met anderen als je doelloos een ritje maakt ;-)
 
Laatst bewerkt:
Zijn er hier eigenlijk nog mensen die naar het megameeting bij de Mcdonalds in Veenendaal komende zondag gaan? Ben zelf nog beetje in dubio maar het weer lijkt ok te gaan worden.
Net even gekeken maar wordt dus dit jaar niet door motor-forum maar door de facebookgroep Wie rijdt? georganiseerd.
Staat heel verhaal over op forum waarom etc. maar goed.
Naar Veenendaal is niet erg spannend stuk over de snelweg dus misschien wel leuk dat indien er mensen heen willen, dat met groepje te doen?

interesse?
 
Zijn er hier eigenlijk nog mensen die naar het megameeting bij de Mcdonalds in Veenendaal komende zondag gaan? Ben zelf nog beetje in dubio maar het weer lijkt ok te gaan worden.
Net even gekeken maar wordt dus dit jaar niet door motor-forum maar door de facebookgroep Wie rijdt? georganiseerd.
Staat heel verhaal over op forum waarom etc. maar goed.
Naar Veenendaal is niet erg spannend stuk over de snelweg dus misschien wel leuk dat indien er mensen heen willen, dat met groepje te doen?

interesse?
Toen het nog door MF werd georganiseerd ging ik al niet. Als het van " wie rijdt?" is wil ik er helemaal niet gezien worden. Zijn van die Brag&Boost paupers. :r
 
Ah ok duidelijk. Had om eerlijk te zijn nog nooit van "wie rijdt?" gehoord maar even op facebook gekeken en denk dat ik snap wat je met brag & boost bedoelde :-p

hoef ik ook niet helemaal naar Veenendaal te rijden.

Dan nog enthousiastelingen die ergens hier in de omgeving ritje willen maken? (bij mooi weer één dezer dagen?).

relatief weinig reacties in deze groep vergeleken met de utrecht groep waar ik vroeger in zat. Nog beetje in winterslaap of is iedereen zo druk :-p
 
Ah ok duidelijk. Had om eerlijk te zijn nog nooit van "wie rijdt?" gehoord maar even op facebook gekeken en denk dat ik snap wat je met brag & boost bedoelde :-p

hoef ik ook niet helemaal naar Veenendaal te rijden.

Dan nog enthousiastelingen die ergens hier in de omgeving ritje willen maken? (bij mooi weer één dezer dagen?).

relatief weinig reacties in deze groep vergeleken met de utrecht groep waar ik vroeger in zat. Nog beetje in winterslaap of is iedereen zo druk :-p

Iedereen is hier gewoon vrij druk. Ritjes zijn altijd welkom.
 
Terug van een weekje rijden in de Eifel.
Eerste dag regen maar de rest van de week aardig weer.
Wat is het toch mooi rijden daar. :)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan