Duin & Bollenstreek 37: "Zwijgen is goud."

Mag toch niet voorkomen bij BMW zou je ze zeggen.

Dan kom je bedrogen uit. Zijn in NL wel marktleider in verkopen, maar in terugroepacties is BMW Motorrad ook heer en meester.

Week geleden is er een actie uitgegaan voor R nineT en een aantal GS modellen. reden: Spaken van de wielen komen los doordat een fabricageproces niet helemaal goed was uitgedacht. Er werd benadrukt dat het geen gevaar was voor de veiligheid...... ja vriend... maak je buurman dat maar wijs.
 
Denk toch maar niet nu veel grote importeurs er niet zijn --> geen Honda, Triumph, KTM & Kawasaki.
Momenteel ook niet echt kleding ofzo nodig dus tja
 
Volgens mij zat vandaag heel motorrijdend Nederland op de motor. Waar je afgelopen weken maar 1 of 2 x je hand op hoefde te steken, kreeg ik vandaag een lamme arm van het zwaaien... ;)
 
wie kent in de buurt van Lisse een goede rijschool voor mijn zoon?
mijn zoon is 22 en heeft inmiddels zo', 30 uur op de motor gereden (honda CB600f) waarvan ca 25 uur voertuigbeheersing (rondjes, achtjes, langzaam, snel, inparkeren etc. ). het aantal lessen zal dus iets minder zijn dan normaal
 
:W zo, hier ben ik een tijd niet geweest.. jammer dat ik het afgelopen weekend nog buikloop had, anders was wellicht ook voor het eerst weer een rondje gaan rijden.
 
wie kent in de buurt van Lisse een goede rijschool voor mijn zoon?
mijn zoon is 22 en heeft inmiddels zo', 30 uur op de motor gereden (honda CB600f) waarvan ca 25 uur voertuigbeheersing (rondjes, achtjes, langzaam, snel, inparkeren etc. ). het aantal lessen zal dus iets minder zijn dan normaal

Zie PB
 
wie kent in de buurt van Lisse een goede rijschool voor mijn zoon?
mijn zoon is 22 en heeft inmiddels zo', 30 uur op de motor gereden (honda CB600f) waarvan ca 25 uur voertuigbeheersing (rondjes, achtjes, langzaam, snel, inparkeren etc. ). het aantal lessen zal dus iets minder zijn dan normaal

PB niet gezien?
 
Ik zal ook maar eens een teken van leven geven :W

Nog even niet rijden voor mij, maar eerst een remrevisie doen. De motor heeft een tijdje aan de straat gestaan onder een hoes en dat heeft hem geen goed gedaan.
 
Hey mensen uit de Bollenstreek, alleen zwaaien is niet meer genoeg.
Het zonnetje schijnt weer, de motoren zijn uit de stallingen gehaald..... let's do this!
(ok ik rijd al maanden woon werk met de Fazer maar wil nu natuurlijk ook mijn "Fireblade" uitproberen, even de KTM's en kawa10's billenkoek geven _O-;) )

Even animo checken:
Ik ben altijd van de kortdag-acties en morgen wordt het subtropische 14 graden (zondag nog warmer maar dan misschien enkele druppel).
Dus nog mensen die niet met partner naar de IKEA, het tuincentrum of schoonouders moeten?
Kan alleen vrolijk rondcrossen maar ben verder niet bekend genoeg met Bollenstreek om pittoreske route te kunnen uitstippelen mochten er gegadigden zijn maar hoeft niet te moeilijk te zijn. Ontmoetingspunt is denk handig de nieuwe McDonalds bij Transferium Leiden.
Ik zie wel of er animo is :]

1384089
 
Leuk initiatief! Zondag heb ik al een rit gepland staan. Hoe laat wilde je morgen gaan?
 
Ik ben helaas aan het werk. Wel leuk initiatief. Volgende keer ga ik zeker mee als ik vrij ben.
 
Het weer viel vanochtend een beetje tegen ja maar staat voor morgen bijna 20 graden :Y
Wat voor ritje was dat morgen of was dat prive?
Misschien straks nog maar even motor wassen en ketten vetten :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan