Duin & Bollenstreek 37: "Zwijgen is goud."

Zit op de tribune in Assen en krijg een appje van Den: Harry, ben je in Assen? Ik: ja, jij ook? Den: ja. ik ben er ook. Ik: waar zit je? Vervolgens krijg ik een foto binnen. :}
IMG_0544.JPG
 
  • Leuk
Waarderingen: gR1d
Nee mag niet van de overheid onder het mom van CORONA! (onzin natuurlijk, rijden kan prima)
Vorig jaar was het drama met motorrijders vs Corona, gelukkig is die wind redelijk gaan liggen. Het feit blijft wel dat er flink aan motorrijderspesten wordt gedaan...

Misschien dat ik dit jaar een keer kan aanhaken voor een ritje :)
 
Ik las het gisteren ja. Is hier vlakbij maar niemand uit kennissenkring.
Is natuurlijk vreselijk maar ik begrijp niet helemaal hoe dit kan gebeuren.
Ik zat nog even te kijken met waar de motor ligt op de foto, zou zeggen hij kwam van de snelweg maar als hij zo hard heeft gereden, dat dan de motor veel verder "over" de rotonde zou moeten liggen. Maar het is niet zo alsof je die rotonde niet al van heel ver ziet aankomen.... (ook niet als hij van de richting Sassenheim is gekomen... Het is trouwens iemand uit Voorhout dus die komt waarschijnlijk dagelijks langs die rotonde)
Motor ziet er ook niet heel kapot uit en toch zulk ernstige gevolgen.

1623002700614.png
 
Ik las het gisteren ja. Is hier vlakbij maar niemand uit kennissenkring.
Is natuurlijk vreselijk maar ik begrijp niet helemaal hoe dit kan gebeuren.
Ik zat nog even te kijken met waar de motor ligt op de foto, zou zeggen hij kwam van de snelweg maar als hij zo hard heeft gereden, dat dan de motor veel verder "over" de rotonde zou moeten liggen. Maar het is niet zo alsof je die rotonde niet al van heel ver ziet aankomen.... (ook niet als hij van de richting Sassenheim is gekomen... Het is trouwens iemand uit Voorhout dus die komt waarschijnlijk dagelijks langs die rotonde)
Motor ziet er ook niet heel kapot uit en toch zulk ernstige gevolgen.

Bekijk bijlage 1641460

Ja inderdaad dat "veel te hard hebben gereden" lijkt ook wel mee te vallen op basis van de foto's. Stemmingsmakerij, zeg dan niets...
 
Goedemiddag, ik ben Cor (29) uit Katwijk. Gebeurt hier niet veel meer zie ik. Motor-seizoen is natuurlijk zo’n beetje ten einde gezien het weer. Ondanks het einde van de zomer heb ik eindelijk weer een motor gekocht na ruim 3 jaar. Een oude Yamaha FZS 600. Hopelijk komt het forum weer tot leven en komen er in de toekomst nog ritjes, dan hoop ik er zeker bij te zijn.
 
Welkom Cor, Topic is jammer genoeg stil de laatste tijd. Geen ritjes gereden ook. Hopelijk volgend seizoen weer.
 
dank Harry, Ja, hoop het ook. Kom jij uit Katwijk toevallig? En welke KTM rij je? Ik begreep dat Bikelife071 ook nog weleens ritjes doet. Nooit met die gasten gereden verder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan