Duin & Bollenstreek 37: "Zwijgen is goud."

Ik ben sinds vandaag weer voorzien van een motor dus van mij kunnen we weer ;) (als het droog is, ben nog zuinig:t)
20211023_115217.jpg
)
 
Kijk eens aan, het wordt hier gewoon druk ;)
En nog wel iemand die ik me kan herinneren... Kawasaki zx-10r met wat ducktape was het geloof ik toen *D
(ik Rode Fazer).
Nu hebben we dus al 2 KTMers, ze vermenigvuldigen zich als je even niet oplet :t

Gezellig!

Moeten maar even kijken, ben niet "mooi-weer-rijder" maar het lijkt niet veel soeps voorlopig.

1637848542242.png
 
Kijk eens aan, het wordt hier gewoon druk ;)
En nog wel iemand die ik me kan herinneren... Kawasaki zx-10r met wat ducktape was het geloof ik toen *D
(ik Rode Fazer).
Nu hebben we dus al 2 KTMers, ze vermenigvuldigen zich als je even niet oplet :t

Gezellig!

Moeten maar even kijken, ben niet "mooi-weer-rijder" maar het lijkt niet veel soeps voorlopig.

Bekijk bijlage 1697979
Zx10r met ducktape is al 1,5 jaar weg :P

Ik rij op noppen dus onverhard mag ook :+
 
:+

Daar moet een zwaardere steen op!

Ik heb mijn eerste ritjes van het jaar er al wel opzitten. Net een nieuwe Navi besteld, binnenkort even installeren. Dan zal ik gelijk de kappen eens van binnen en buiten schoonmaken. Want die zien er niet uit momenteel :o

Inderdaad Bas, een zwaardere steen zou wenselijk zijn voor hem.

Welke navi heb je? De Garmin XT?
 
Inderdaad Bas, een zwaardere steen zou wenselijk zijn voor hem.

Welke navi heb je? De Garmin XT?
Momenteel de Garmin Zumo 660. Die heb ik al een jaar of 10 en was al refurbished toen ik hem kocht. Inmiddels is de helderheid van het scherm bijna 0.

Ik heb inderdaad de XT besteld. Met slotje, stootlijst, screen protector en Garmin twist voor wisselen tussen horizontaal en verticaal.
 
Mooi apparaat de XT. Heb momenteel een TomTom Rider 42 die prima voldoet. Denk er wel eens over om over te stappen naar de XT maar ben gehecht aan de interface van TomTom. (net zoals Iphone en Android gebruikers)
 
Het is lekker weer people!
Extreem kort dag maar eens kijken hoe vaak mensen hier kijken als het zonnetje schijnt.
Ik heb vandaag wel zin in ritje. Heb geen route gepland of iets maar we zien wel, richting Zandvoort kan altijd ;)

1647681438025.png
 
Niet erg actief dit topic, maar wellicht wordt het nog gevolgd.

Kan iemand mij zeggen of je met de motor wel in de buurtvan CPZ kan komen?
 
Niet erg actief dit topic, maar wellicht wordt het nog gevolgd.

Kan iemand mij zeggen of je met de motor wel in de buurtvan CPZ kan komen?
Circuit Park Zandvoort bedoel je waarschijnlijk? ;-)

Maar nee, zonder de juiste papieren kom je er niet in. Het maakt niet uit of je met de auto of op de motor gaat. Misschien zelfs ook niet op de fiets, maar dat weet ik niet...
 
Terug
Bovenaan Onderaan