duitse helm (nee, niet dat smeerlappen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Principe van een BIKER is gewoon doen waar je zin in hebt en de rest: fuck off
Dus opzetten die helm, maar bedenk wel als je een noodlanding maakt het geen plezante ervaring zal zijn, maar dat is bijzaak O-)
 
Principe van een BIKER is gewoon doen waar je zin in hebt en de rest: fuck off
Dus opzetten die helm, maar bedenk wel als je een noodlanding maakt het geen plezante ervaring zal zijn, maar dat is bijzaak O-)

Precies, gewoon doen waar je zin in hebt. :Y
Zelfs in Duitsland vindt die 'Polizei' zo'n potje wel leuk. :} Ze gaven tenminste niemand een bekeuring op de Edersee Meeting 2006, waar nogal wat HD rijders met zo'n ding reden. Mijn potje ziet er zo uit. _O-
Moffenhelm.jpg


Gr. HD4ever. :]
 
Eerst de fiets van oma terug, dan zet ik zo'n helm op. _O-

Nee maar zonder dollen. Je moet gewoon doen wat jezelf wilt. Of die dingen nu mogen of niet is weer een andere discussie. Ik zie ze wel eens in het chrome. Vind ik persoon niets, maar een legergroene vale beschadigde met kogelgaten lijk mij wel wat.
 
ja hoor! waarom nie? heb dr ook een, maar die heb ik alleen op als het echt warm is. maar met open pijpen niet aan te beveluh, is nogal n teringherrie, ja ook met oordopjes! 8-)
 
Ja en er zijn wel meer Duitse motormerken bv. DKW en MZ...past toch goed bij zo'n helmpje. Ik heb er trouwens ook nog 1 liggen van aluminium..Was een Nederlandse brandweer helm maar met wat sloopwerk ziettie er gaver uit :P . Ik ga em niet opzetten maar past straks goed boven het gasmasker die ik als koplamp ga gebruiken. Gelijk ook wat ruimte voor contactslot, digitale teller en wat controle lampjes misschien? Mzzzls,Rob.
 
Als dit kan kan die helm toch ook zeker?

kruis.jpg


Lijkt me een reetecoole combinatie, dat vest met die spikehelm :9~ :9~
 
Petsch,
Dit kijkt wat makkelijker, zat een foutje in je url
CoolG2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mijn duitse helm is afgemaakt met 2 decaltjes van de weerafdeling.. dus? En ik droeg insignia van de nederlandsche SS op mijn leren jas (nu niet meer omdat ik niet meer in NL woon) en wat andere zaken dus die helm pastte daar goed bij.
Maar wat dan nog kijk eens rond hoeveel dubbele s runen men ziet op choppers en bij bepaalde clubs. maar ja ik ben sowieso 'fout'.
 
Mijn duitse helm is afgemaakt met 2 decaltjes van de weerafdeling.. dus? En ik droeg insignia van de nederlandsche SS op mijn leren jas (nu niet meer omdat ik niet meer in NL woon) en wat andere zaken dus die helm pastte daar goed bij.
Maar wat dan nog kijk eens rond hoeveel dubbele s runen men ziet op choppers en bij bepaalde clubs. maar ja ik ben sowieso 'fout'.
Zuiver uit nieuwsgierigheid, waarom dragen die clubs eigenlijk zoiets? Lijkt mij dat er zat andere symbolen zijn die dezelfde uitstraling of stijl hebben, zonder de 'lading' die de Nazi symbolen hebben. Dat men ze mooi vindt, lijkt me dan ook niet de enige reden. Is het dan simpelweg om te shockeren/zich af te zetten? Of omdat men zich kan vinden in het Nazi gedachtengoed wat met die symbolen verbonden is?
 
Zuiver uit nieuwsgierigheid, waarom dragen die clubs eigenlijk zoiets? Lijkt mij dat er zat andere symbolen zijn die dezelfde uitstraling of stijl hebben, zonder de 'lading' die de Nazi symbolen hebben. Dat men ze mooi vindt, lijkt me dan ook niet de enige reden. Is het dan simpelweg om te shockeren/zich af te zetten? Of omdat men zich kan vinden in het Nazi gedachtengoed wat met die symbolen verbonden is?
Allemaal er interessant maar wel een beetje off-topic als je het mij vraagt.
Vraag ging over de helm zoals het plaatje, en niet over nazi symbolen wat wat mij betreft echt not done is en ik het ook wel een beetje triest vind dat mensen daarmee willen rondlopen.
:N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan