duitse helm (nee, niet dat smeerlappen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

pjp

MF veteraan
21 jun 2005
1.042
0
Vraagje: zo'n duitse legerhelm op de motor, kan dat eigenlijk wel of is dat not done? zo een
full
(en of ze goed gekeurd zijn of niet is een andere discussie)
 
Ik ben van mening dat zo'n helm niet kan!
Lijkt mij zoiets van koketeren met een verleden dat niet zo geweldig was. :r

Er zijn genoeg helmen ((goed)gekeurd of niet) die een apart effect hebben, zelf heb een for the fun een Römerhelmpje uit de 70-er jaren.

Maar neen, geen helm met zo'n verleden |(
 
Alleen op o.a. een BMW, zundapp of kreidler O-)

Jaja B| , er zijn meerdere duitse merken ;)
 
Wil graag meer meningen, ik ben er zelf namelijk ook nog niet uit. Vind het wel een erg cool helmpie! Ben geneigd met Unieque zijn mening mee te gaan!
 
Waarom niet?

Hij is door tientalle landen gebruikt, zelfs tot in de 70-80er jaren.
En als jij dat toch tof vind, lekker doen.
 
mooi doen als je dat leuk vind kom aanstaande zondag maar naar de H-D dag in Breda daar zie je er wel 100
 
Hebben de amerikanen op dit moment niet een gelijk type helm in het leger?


in dat geval valt het bij mij onder de cathegory niet kunnen :X ;)

M.a.w. het zegt niet zo heel veel. Bovendien liep half nederland een 2 maanden geleden nog met oranje varianten "ter verbroedering." Het feit, dat je er bewust mee bezig bent is denk ik belangrijker :Y .

Ik mis trouwens nog de Spike bovenop :X
 
Ze zijn verboden. Als het over de boete uitgaat kun je beter zonder helm rijden, want dat schijnt aan boete minder te kosten dan wanneer je zo'n potje op hebt. 8-)
 
Wat meneer Boos al zei, dat is goed voor "die-wieder-gut-machung"

(Half Nederland rijdt in een "Volks Wagen" auf die "auto-bahn" en die bedoelen daar toch ook niets mee?????)
 
Je hebt ze er ook bij die graag in een kever rijden dus ik zie niet in waarom je zo'n potje niet op kan zetten. Of het lekker rijd en of het een goedgekeurde helm is is een heel ander verhaal....
 
Wat was dat ook weer met Krups en taai leder, Weet Nitromax dat niet? Die weet toch ook alles over dat kruis....
O-) :Z O-)
 
Oh, graag gedaan. weet u, dat is aangeleerd gedrag net als toen in die tijd van die helm.
 
Ik weet niet of je nieuw in het motorwereldje bent.maar een van de principes in de scene is het consequent doorvoeren van een thema.Eightball shift -knob alleen in combinatie met een biljartkrijtje als ventieldopje bijv.In jouw geval kan die helm perfect maar dan alleen in combinatie met een Lueger en een lange leren jas. :? :?


If you think Murph is losin' it ,please let me know! :? :?

Tip:blow niet meer dan goed voor u is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan