Duitse motor(onderdelen)-sites

wulm

MF'er
7 jan 2007
36
0
dokkum
hallo weet iemand ook wat site,s van duitse motorsite zoals in nederland marktplaats want ik woon aan de grens en wil ook wel eens wat onderderdelen voor mijn honda nx 250 in duitsland zoeken

mvg willem
 
AutoScout24 Motorradverzeichnis - Modelle- & Markenübersicht

Auto.de - Gebrauchtwagen & Neuwagen kaufen & verkaufen

en als ik raad mag geven,
zorg dat de eigenaar een nwe TÜV laat doen, heb je niet nodig natuurlijk, maar dan is hij wel door de strenge keuring van duitsland, zul je mss 150€ meerpijs moeten betalen.

Hij heeft het over onderdelen voor zijn motor he... Beetje prijzig om €150 bovenop de aanschafprijs van een uitlaatbeugel te moeten betalen :+
 
okee dank u ik denk dat ik nu wel even me beter kan orienteren over de grens het is maar 20 km dus als ik daar wat kan vinden dank u dank u en het is voor onderderdelen of een sloper erbij
 
louis.de is erg goedkoop.

bike datenbank aanklikken en dan je motor gegevens invoeren en dan kiezen voor produkte zeigen...

kun je erg veel onderdelen van goede kwaliteit kopen. (ik koop tegenwoordig alles in dld, goedkoper en 100x betere service)
 
ik heb op louis.de gekeken maar er staan lang niet alle onderdelen op en ik snap nie hoe ik iets bestellen moet maja ik weet ook niet als zulke site,s er zijn
 
Niet om gemeen te zijn, maar als louis.de al een probleem is zou ik voorlopig even bij nederlandse sites houden als ik jou was :Z
Louis.de is een van de betere webshops die ik ken, niet alleen op motorgebied....
 
ik heb op louis.de gekeken maar er staan lang niet alle onderdelen op en ik snap nie hoe ik iets bestellen moet maja ik weet ook niet als zulke site,s er zijn


louis is dan ook meer voor de "simpele" onderdelen die normaliter iedereen wel een keer vervangt.
anders moet je de ludolfs eens een keer vragen, misschien handelen die ook in motoren
 
haha jah okee is goed zal ik contact mee zoeken maar iedergeval bedankt dat was het probleem ik zocht meer een site waar ik gewoon alles kon vinden maar jah heb et idee dat die er ook niet is

greetz willem
 
Ben gisteren op mijn sinds kort gestarte zoektocht toevallig een duitse internetshop tegen gekomen, www.sd-tec.de.
Heeft alleen volgens mij geen honda parts, maar het draaide mij ook om de onderdelen van guzzi die ie heeft ;) (heeft volgens mij vooral guzzi en ducati)
Is in mijn geval in ieder geval goedkoper dan Lamers wat ik er zo snel van kan vergelijken, maar heb in NL zowieso nog niet echt veel sites kunnen vinden.
Wil nu toch beetje verder zoeken in Dld, heb het idee dat het daar toch vaak goedkoper is (en omdat ik van hier uit toch op de duitse windmolens kijk :+ )

Maar iig goed topic, kom maar op met die shops! :9
 
Hallo,

Ik ben op zoek naar een cover seat voor een blackbird uit 1997 ( zwart), in nederland is het lastig te vinden en als je hem hebt niet te betalen.

Hebben julie tips waar ik dit in duitsland zou kunnen vinden? ( als het te vinden is)


Bedankt,
iwan
 
Is jullie betaalwijze bij Louis.de doorgaans met creditkaart, en hoelang duurt het voordat de spullen thuis zijn?
 
Laatst bewerkt:
Is jullie betaalwijze bij Louis.de doorgaans met creditkaart, en hoelang duurt het voordat de spullen thuis zijn?
Mijn bestelling bij Louis.de plaatste ik op zondagmorgen.

Op dinsdag kreeg ik de factuur per e-mail en heb het geld meteen over laten maken.

Op woensdag kreeg ik een bevestiging dat het geld was aangekomen en het pakketje werd ingepakt.

Op donderdag nog een e-mail dat het pakketje bij de post was afgegeven.

Op zaterdag stond de postbode bij mij voor de deur.

Bij mij duurde het een week, misschien met creditkaart iets sneller. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan