Duitse politie waarschuwd Nederlandse motorrijders

Ryser

MF veteraan
11 dec 2001
1.507
0
Goor
In een http://www.tctubantia.nl/CDA/regioportal/0,2078,1650__1012758_,00.html (artikel) in de Tubantia van vandaag staat het volgende verhaal:

Toeren gevaarlijk over de grens
ENSCHEDE - De Duitse politie maakt zich zorgen over Nederlanders die op hun motor over de grens een stukje toeren. Met name voor hen is op internet een overzicht gemaakt van gevaarlijke verkeerspunten: www.kreis-borken.de.
kartemot.gif


De bochtige weggetjes in de omgeving van Gronau en Bocholt zijn op zonnige weekeinden ‘een eldorado’ voor motorrijders uit Nederland. De politie stelt echter vast dat vorig jaar veel toerders rond Gronau en Bocholt gewond zijn geraakt. De politie maakt zich zorgen om de Nederlanders, omdat die de weggetjes niet goed kennen.


Dat wordt dus trainen heren en dames! ;)
 
:} voor de Duitse politie. En gezien het feit dat ik steeds lees dat ze meelezen:
LEER HIERVAN!! KLPD en de rest van de politie!
 
:} voor de Duitse politie. En gezien het feit dat ik steeds lees dat ze meelezen:
LEER HIERVAN!! KLPD en de rest van de politie!

Ik weet niet, maar voordat je gaat juichen.

Dit betekent waarschijnlijk dat daar dus komende zomer erg veel SNELHEIDSCONTROLE'S zullen worden gehouden.
 
Laatst bewerkt:
Ik betaal mn belasting, en premies...dus zal mij een zorg zijn wie het opruimt...ik iig nie...of het nou de politie of brandweer is...mij een zorg...als ut maar wordt opgeruimd...
absoluut mee eens, maar ik bedoelde, die duitsers moeten de troep op ruimen, dus hun probleem... 8-)
 
idd trainen totdat je er bij 'neervalt' (figuurlijkdanhe)
 
Laatst bewerkt:
mja, toevallig allemaal tegen de grens.. lijkt mij gewoon poging om jullie in Nederland te houden.
 
Makkelijk zo'n kaartje. Alleen klopt de legenda niet:

rode streep = mooie weg
rode stip = erg mooie bocht
 
En ze hebben nog wat tegoed van 40/45.

}) })
:P

Hehe, ik heb een aantal Duitse huisgenoten.
Nu weten jullie waarschijnlijk al dat duitsers
en humor een onmogelijke combinatie is.
Maar ze weten dus ook niet wanneer ik iets serieus
zeg en wanneer voor de gein.

Ze begonnen een keer te zeuren over het betonnen
muurtje in het tuintje, dat dat lelijk was.
"Goh, vreemd, je zou toch zeggen dat jullie het wel
gewend zijn om tegen een muur aan te kijken" })

Nou...dat namen ze me niet in dank af })
 
Goh.. als in naar de Route 67 rijdt dan kom ik altijd over de Gefahrenstrecke...
Heen weg via Sudlohn naar Gescher en terug via Stadtlohn.
Tot op heden heb ik het altijd nog overleefd.
Maar toch fijn dat ze het mij helpen herinneren. ;)
 
Een troost: onze Schlagerfreunden flitsen van voren, of van opzij als je wat meer de gang erin hebt zitten. ;)

Zie ze anders in de Eifel zeer veel met laserguns staan, en er worden dan altijd een hoop motorrijders aangehouden.

Maar idd, ze hebben al een hoop piccies van me.
 
De duitse pliesie heeft maar 1 piccie van mij, maar dat was helaas wel in een bestuurbare kofferbak :(
 
:} voor de Duitse politie. En gezien het feit dat ik steeds lees dat ze meelezen:
LEER HIERVAN!! KLPD en de rest van de politie!

Ehm, die duitsers staan daar ook geregeld te flitsen hoor, dus die zijn echt niet anders dan onze politie, en die waarschuwing is mischien leuk, maar die staan bij ons overal aan de kant van de weg, namelijk in de vorm van snelheidsbeperkingen.
 
Ik betaal mn belasting, en premies...dus zal mij een zorg zijn wie het opruimt...ik iig nie...of het nou de politie of brandweer is...mij een zorg...als ut maar wordt opgeruimd...

tuurlijk me pa ruimt het wel weer op ;)
 
Ben afgelopen zondag in Duitsland wezen rijden.....de wegen zijn er echt veel mooier dan in Nederland! En van die gevaarlijke stukken: niks gemerkt!

[edit] Vandaag weer door Duitsland wezen rijden, precies op die rode lijn tussen Gronau en Bocholt en het is toch echt wel een mooie route. Brede, goede wegen, lokt echt uit tot een flink potje scheuren. Dus die waarschuwing van de Duitse politie kan ik wel enigzins begrijpen.[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan