Duitsers rule!!

Orpheus

MF veteraan
Donateur
9 jul 2002
26.658
2
Lienden
Afgelopen weekend ben ik met een stel vrienden naar de Eifel geweest. Beetje in een bungalowpark gezeten, beetje gedronken, beetje motorgereden, je kent het wel.

Anyways, zaterdag waren we richting de Nordschleiffe gereden, toen op de terugweg de Blade van één van ons ermee ophield. Sloeg af bij een stoplicht. Eerste twee keer nog aan kunnen duwen, maar daarna was het echt over. Accu overleden.

Wij gestopt bij een benzinepomp langs de weg om te proberen een motorzaak te vinden voor een andere accu. Helaas bleek op zaterdagmiddag alles dicht te zijn daar in de buurt.

Anyways, d'r zat daar een man bij dat tankstation (een soort stamgast ofzo) en die is zeker drie kwartier lang alle motorzaken in de buurt aan het afbellen geweest tot ie er één gevonden had die een accu had en open was. Vervolgens is ie samen met die jongen van die Blade in zijn (van die man) auto gestapt en zijn ze die accu wezen halen. Die motorzaak is speciaal open gebleven tot ze geweest waren. En dat zomaar voor een stel wildvreemden. Echt geweldig. :} :}

Kortom, Duitsers kunnen niet meer stuk bij mij. *D
 
:^

Weekje geleden lekker in de eifel gereden achter een boel duitse Suzuki's aan

Doen we stoppen was ik een schroefje kwijt
alles werd nagekeken om mij te helpen een wildvreemde die gewoon aansloot echt leuk... :)

Duitsers het zijn net mensen ;)
 
Dat voordringen van motoren bij een stoplicht kunnen ze anders maar slecht tegen |( |( |( .... Verder zijn het net mensen (zolang het niet om voetbal gaat B| )
 
...[knip]...

Anyways, d'r zat daar een man bij dat tankstation (een soort stamgast ofzo) en die is zeker drie kwartier lang alle motorzaken in de buurt aan het afbellen geweest tot ie er één gevonden had die een accu had en open was. Vervolgens is ie samen met die jongen van die Blade in zijn (van die man) auto gestapt en zijn ze die accu wezen halen. Die motorzaak is speciaal open gebleven tot ze geweest waren. En dat zomaar voor een stel wildvreemden. Echt geweldig. :} :}

Kortom, Duitsers kunnen niet meer stuk bij mij. *D


... volgens mij wilde ie je gewoon weer snel terug naar eigen land hebben ;)
 
duitsers zijn best aardig ja. vorig jaar tijdens een meerdaagse kampeer/wandeltocht nog een mooi voorbeeldje van hun gastvrijheid meegemaakt. het is niet bijzonder dat je bij een boer op zijn terein je kamp mag maken, maar dat hij de deur van zijn huis open liet zodat we ook van zijn toilet gebruik konden maken had ik niet verwacht. zomaar je huis open stellen voor een groep wildvreemden die uit het bos komen wandelen, dat zie je niet vaak.
 
Dat voordringen van motoren bij een stoplicht kunnen ze anders maar slecht tegen |( |( |( .... Verder zijn het net mensen (zolang het niet om voetbal gaat B| )
Wat heeft voetbal met mensen te maken dan? }) Volgens mij is er zoiezo weinig menselijks aan sommige van die voetbal'fans'. Ongeacht nationaliteit. Je hoeft na het weekend alleen maar in de krant te kijken om te zien dat die Hollanders geen haar beter, zo niet erger zijn.
 
Wat heeft voetbal met mensen te maken dan? }) Volgens mij is er zoiezo weinig menselijks aan sommige van die voetbal'fans'. Ongeacht nationaliteit. Je hoeft na het weekend alleen maar in de krant te kijken om te zien dat die Hollanders geen haar beter, zo niet erger zijn.
Wie heeft het hier over "fans" :? Ik bedoel Die Mannschaft....

En breek me de bek niet open: altijd geluk, altijd in de laatste minuut scoren, altijd schwalbes (en de scheids trapt er in) enzovoort B| B|
 
Ik heb wat dat betreft ook alleen maar goede ervaringen met Duitsers. Vorig jaar met de motor naar Waldhessen gegaan en alleen maar behulpzame Duitsers tegengekomen.
Ook bij Louis in Kassel word je super geholpen. Kunnen ze in Nederland nog wel een voorbeeld aan nemen.
 
duitsers zijn best aardig ja. vorig jaar tijdens een meerdaagse kampeer/wandeltocht nog een mooi voorbeeldje van hun gastvrijheid meegemaakt. het is niet bijzonder dat je bij een boer op zijn terein je kamp mag maken, maar dat hij de deur van zijn huis open liet zodat we ook van zijn toilet gebruik konden maken had ik niet verwacht. zomaar je huis open stellen voor een groep wildvreemden die uit het bos komen wandelen, dat zie je niet vaak.
Dat heb ik ook al in Nederland en Frankrijk meegemaakt ;)
 
Ik heb wat dat betreft ook alleen maar goede ervaringen met Duitsers. Vorig jaar met de motor naar Waldhessen gegaan en alleen maar behulpzame Duitsers tegengekomen.
Ook bij Louis in Kassel word je super geholpen. Kunnen ze in Nederland Frankrijk nog wel een voorbeeld aan nemen.

:^
Duitsland = prima vakantieland!
En voor wat betreft voetbal: 't was weer matten tussen AGOVV en Go Ahead afgelopen weekeinde B| :X
 
He, ik heb vier jaar in Duitsland gewoond en gewerkt en ik had me toch een vooroordeel voordat ik er heen ging.... Maar nix is minder waar; ik heb vaak liever met duitsers te maken dan met (veel) 'eigen volk'!!! En je kan er pas echt leren motorrijden :]
 
Zelfde ervaring hiero. Jaren geleden ben ik eens onderuit gegaan in Amsterdam op wat ijzel. Alle Nederlanders reden keurig om mij heen :X . De enige die stopte was een Duitser!
 
Wie heeft het hier over "fans" :? Ik bedoel Die Mannschaft....

En breek me de bek niet open: altijd geluk, altijd in de laatste minuut scoren, altijd schwalbes (en de scheids trapt er in) enzovoort B| B|

komt voornamelijk, omdat de nederlandse voetballers in de laatste minuut denken van nu zijn we er, staan voor en laat maar gaan |(

en de rest van de wereld blijft door voetballen en proberen met scoren tot het fluitsignaal gaat
 
Dat is dan ook verboden in Duitsland.

En in Nederland ook...

Maar verder kan ik der ook best mee opschieten. Nooit geen problemen op de motor!

Als ik voor mijn werk (chauffeur) in Dld ben heb ik het vaak gedaan. Je bent in Dld namelijk de laagste drek als chauffeur. Nou heb ik dan vaak een grote bek terug en kan het plots toch netjes als ze hun rotzooi nog willen hebben.

Maar verder :} aan de Duitsers.

En voetbal intereseert me toch geen hol.
 
Ook goeie ervaring met Duitsers. Waren met een groepje op de (trap)racefiets aan het rijden net over de grens bij Nijmegen. Kreeg er eentje pech midden in het boerenland. Dus wij naar een boerderij om te vragen of we daar de organisatie mochten bellen zodat hij kon worden opgehaald (was voor het mobieltjes-tijdperk). De boer stopt echter de pechvogel en zijn fiets in de auto en brengt hem naar een fietsenmaker in een stadje een heel stuk verderop :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan