A
Anoniempje313
Guest
Ook laatste waarschuwing.jonge jonge
beginnen ze zo weer
wat een
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ook laatste waarschuwing.jonge jonge
beginnen ze zo weer
wat een
Die van mij is simpel, die had een kat en een demper, nu niet meer.Hoe kom je er eigenlijk achter hoeveel en jouw motor voortbrengt?
Want een appjuh heb ik geen vertrouwen in en zal het eigenlijk niet weten hoe wel ergens een betrouwbaar meting gedaan kan worden.
Ik heb nl wel een aftermarket systeem maar geen idee hoeveel die db die uitkraamt.
Op de website van de leverancier ook niks te vinden.
En heb geen e keur maar wel een db killer,enige verschil is dat het geluid wat donkerder word na het uitnemen van de db killer.
Ik er bijna nooit boven.Ha ha ik kom bijna nooit onder de 3000 toeren
Misschien moet je het als een milieuzone zien, dan kunnen ze wel eisen stellen.Op zich een valide vraag.
Ik heb een goedgekeurde motor in Nederland.
Kenteken met een eu vakje.
Loop ik dan risico om in een ander eu land ineens niet aan de lokale voorwaarden te voldoen?
Oknah doe mij der dan 1 inconsequent autoritaire flapdrol!
Op zich een valide vraag.
Ik heb een goedgekeurde motor in Nederland.
Kenteken met een eu vakje.
Loop ik dan risico om in een ander eu land ineens niet aan de lokale voorwaarden te voldoen?
Dat zei ik al meteen en direct plus een mogelijkheid om met een luide toeter bij een paal te gaan staan om mensen te sarren.De meting an sich is ook al discutabel.
Op tig meter afstand neem ik aan?
Geluidsdruk wordt rap minder op afstand...
Dat was snelnah doe mij der dan 1 inconsequent autoritaire flapdrol!
Dat dus!Ik heb me afgemeld op motor.nl dan zie ik dit soort zeikartikelen ook niet, wetende dat het hier ook wel tevoorschijn gaat komen. Gaan we weer, akoestische kameraas...
Ik ben al helemaal niet benieuwd of het gaat werken. Er hoeft maar één ding te veranderen en de meting is fout.
Gaat er zo’n moraalrakkertje met een luchthoorn naast staan en dan toeteren bij de camera zodra er een motor langskomt, veel te gevoelig voor naaierij.
Dan zullen ze de geluiden moeten vastleggen en als bewijslast moeten bewaren voor het geval dat ik bezwaar wil maken.
Weer iets bedacht om geld weg te flikkeren, lijken wel Hollanders.
Daarbij het enige wat een Duitser hoeft te doen om stilte te krijgen is z’n mond houden.
Voorlopig wel.Ok.
Nu dus enkel dld motoren....
Opmaat naar EU regels en controle....Voorlopig wel.
Kort antwoord.Opmaat naar EU regels en controle....
Opmaat naar EU regels en controle....
Ik weet alles van microfoons Willem, maar dat is off topic. Overigens is de SM57 van Shure en totaal ongeschikt als meetmicrofoon.Stel je ziet zo’n paal met senheisser smh 57 microfoon erop en je maakt een beetje lawaai. Zonder dralen druk je op de toeter van 100000 db en je krijgt dus een bekeuring. Al zouden ze een opname gemaakt hebben weten ze nooit of die herrie van jouw motorfiets afkomstig is,
Het is wel duidelijk dat 'geluid' in t algemeen wel iets is dat in de afgelopen decennia steeds meer een ding is geworden.Lijkt me stug dat bijvoorbeeld BMW motoren gaat maken die voldoen aan de regels van de Duitse markt en een "luidere" voor de rest.