Duitsland gaat herriemotoren verbieden.

Ik lees veel over Wannabe Rossi's.. Maar wat nou als, hypothetisch gezien, de echte Rossi langs komt over de dijk op zijn M1? Het is cool want het is Rossi maar dat ding tikt wel de 140 db aan.

Verstappen rijd er dan wel echt, en ook nog even revven :+ Blijkbaar kan het dan wel :+

 
laatst stond er een ingezonden brief in het parool;

"Duitsland gaat herriemotoren aanpakken"

"WORDT TIJD DAT ZE DAT HIER OOK DOEN"

LULLIGE IS DAN WEER DAT IEDEREEN OP ÉÉN HOOP GEGOOID WORDT..

caps off..
als die etters met hun altijd zwarte skoeters nou eens worden aangepakt, alle idioten die een rondje A10 moeten doen onder de 10 minuten met hun blèèr orgel nou eens hun rijbewijs wordt afgenomen en ze verder met het OV mogen..
dat lijkt mij een goede zaak..

ik had t al eerder aangegeven.. ik ben echt niet roomser dan de paus, maar nou dat dus...
:(
Over die zwarte skoeturz gesproken, de trend lijkt nu hier ook door te zetten. Nog een beetje knullig want het is zo‘n kwat maar ik durf m’n witte reet eronder te verwedden dat er een ocrom maloot op zit. Het enige wat hij er mee doet is even gas geven (zonder demper) en dan weer laten afzakken voor de blackfire en dat op een recht stuk waar je ook gewoon kunt rijden. Hij zal het zelf wel fåck’n koewl vinden maar oh oh oh wat een triest ass ocrom focker.
 
Sorry @Coert65, dit is een motor-forum, dus het is je vergeven, maar bij de V10 was de teloorgang al begonnen; de 412 T2 was de laatste echte Ferrari F1 met V12.
 
En dan heb je het over lawaai, kolere, ik heb die dingen op een meter of 50 voorbij horen komen en geen motorfiets die ooit zoveel herrie gaat maken.
 
Oke joh, dan verwijder ik het toch? Geen probleem verder hoor. Je hoeft me overigens niets te vergeven.
Niet meteen boos worden lieverd, schiet je niks mee op en verwijderen heeft geen zin als het twee keer is gekwoot.
Biertje?
 
Vorige week nog met de Mrs aan het wandelen langs de Maatgraven, gewapend met een dikke telelens hielden haar tere oortjes ons in de gaten....

En op een afstand kon ik nog een dikke chopper horen.... _O-

EDE2A911-44C1-45B3-B1F7-570183359EE8.jpeg
 
Weet ik wel Han, maar het is nu weg. Kan er echter slecht tegen als mensen tegen me zeggen dat het een motorforum is, dat weet ik echt wel. Maar frank-b was me al voor, vandaar die post. Slechts om aan te geven dat het geluid vroeger veel harder was.
Echter weet ik ook dat geluid van motoren tegenwoordig veel los kan maken. Ook, dat het vaak, ook hier veel reacties oplevert. Wilde alleen maar er een vrolijke noot aan geven. Maar goed het geeft verder niet. Ik zit al aan het bier, vriend van me. :t
 
En dan heb je het over lawaai, kolere, ik heb die dingen op een meter of 50 voorbij horen komen en geen motorfiets die ooit zoveel herrie gaat maken.

Ja dwars door de pijngrens. Net als het hele moto3 startveld wat op het gas gaat wanneer je onder de hoofdtribune zit. Niet te doen.

Ik heb zelf ook een tijdje een dikke eenpitter gereden en ik vond dat zelf ook niet het meest prettige geluid.
 
Laatst bewerkt:
Oké, Duitsland start met de geluidmeting en dan krijg je een bekeuring.

Maar ik heb zelf geen idee wat mijn GTR1000 met standaard pijpen voor decibels uitstoot.

Zijn daar misschien lijsten van?

"Wel heeft de RDW een lijst met ervaringswaarden vastgesteld, waarin bijvoorbeeld is gesteld dat een motor met een cilinderinhoud van meer dan 1000 cc bij een statische meting maximaal 106 dB(A) mag voortbrengen."
Heb ik toevallig gevonden op internet haha. Van de fabriek uit 95 decibel...... bij 4000 toeren.
( mijne maakt 85 Decibel)
 
Laatst bewerkt:
Het zou beter zijn als alle motoren en scooters verboden werden. Het zijn zeer milieu onvriendelijke dingen.
Nog beter als auto ook verboden werden.
maar dat zal wel nooit gebeuren
 
Vanmiddag tijdens de motorrit ben ik gestopt om ‘mijn naam is haas” momentje vast te leggen, en dat tegen de Duitse grens aan....


5684A67C-C23B-472B-8CDB-9F8A99CF31B3.jpeg
 
Het zou beter zijn als alle motoren en scooters verboden werden. Het zijn zeer milieu onvriendelijke dingen.
Nog beter als auto ook verboden werden.
maar dat zal wel nooit gebeuren
Eindelijk ,eindelijk ,de eerste zinvolle post in dit topic ,een milieurukker fijn dat je er bent,volgende x in t Duits graag , t gaat hier over Duitsland

om t ff on-topic te houden !
 
Terug
Bovenaan Onderaan