- 29 apr 2004
- 31.951
- 17.996
Dat is dan uit medelijden,..Regelmarig in Duitsland geweest met Harley's met bak herrie en geen e-keur, nooit aangehouden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is dan uit medelijden,..Regelmarig in Duitsland geweest met Harley's met bak herrie en geen e-keur, nooit aangehouden.
alleen voor duitsers, en kan ook zonder E-keur , als je maar een ABE hebt of ingeschreven in /op je kentekenpapieren of bijbehorende andere documentatie...De Duitsers zijn nog steeds heel erg geil op de E-keur nummer. Je krijgt een prent en je mag niet verder rijden.
Zelfs de pinkers moeten E-keur hebben.
Fuik…….dan heb ik hem gemist…..Ik pretendeer niet roomser dan de paus te zijn, en rij best veel rond bij onze oosterburen.
Ook op 'Kamikaze', en daar zitten zelfbouw uitlaten onder...; de dempers zijn industriële RVS fijnstoffilters voor de inlaat van een gasturbine..
Bekijk bijlage 1762638
..die lagen bij Siemens (Hengelo) in de staalbak toen ik er een lasklus had.
Lijkt een beetje op;
Bekijk bijlage 1762640
Daar heb ik zelf pijpjes ingemaakt met een vernauwing (dB killertje), en nu blazen de gassen vooral via de zijkant door het gaas.
Lang verhaal kort; de triple is er behoorlijk stil door geworden.
Zo stil, dat bij een fuik bij Burg Bad Bentheim ik gewoon na de papierwinkel controle door mocht rijden.
Ik weet dat ik vroeg of laat wèl aan de beurt ben door een agent die beter oplet...tot die tijd...
Als iemand de vraag stelt krijgt hij antwoord. Jij hebt het over kansberekening. Dat is in Nederland ook zo. Je weet in Nederland wél beter hoe groot de kans is om lopend naar huis te gaan.We blijven elkaar steeds helemaal gek maken met topics als deze.
Nog nooit een geluids-controle of E-keur check meegemaakt bij onze Duitse buren.
En dan heb ik toch al best wel wat kilometertjes in alle hoeken van de Heimat gereden.
We zitten elkaar hier op MF alleen maar op te naaien. In de praktijk is er (nagenoeg?) NIETS loos.
Komt er iedere keer weer een nieuw topic, die ons ook weer mee laat meehuilen met de wolven in het bos.
Elkaar dan voor de zoveelste keer bevestigen hoe erg het allemaal wel niet gaat zijn in Duitsland.
Conclusie: Er is gewoon NIETS aan de hand.
Zeker als je met een 'normale' pijp rijdt, hoef je je al helemaal nergens zorgen over te maken.
Precies zoals ik het dus aangeef.Nou, niets aan de hand is ook niet waar. Zorg ervoor dat je niet aangehouden wordt; nooit problemen toch, ik iig nog nooit iets meegemaakt en ik kom regelmatig in Dld….
Je kan niet zeggen dat er niets aan de hand is er zijn genoeg controles en je wilt er niet bij zitten dat je niet verder mag rijden.We blijven elkaar steeds helemaal gek maken met topics als deze.
Nog nooit een geluids-controle of E-keur check meegemaakt bij onze Duitse buren.
En dan heb ik toch al best wel wat kilometertjes in alle hoeken van de Heimat gereden.
We zitten elkaar hier op MF alleen maar op te naaien. In de praktijk is er (nagenoeg?) NIETS loos.
Komt er iedere keer weer een nieuw topic, die ons ook weer mee laat huilen met de wolven in het bos.
Elkaar dan voor de zoveelste keer bevestigen hoe erg het allemaal wel niet gaat zijn in Duitsland.
Conclusie: Er is gewoon NIETS aan de hand.
Zeker als je met een 'normale' pijp rijdt, hoef je je al helemaal nergens zorgen over te maken.
Heb jij die Nokia van Rutte gebruikt om die foto te makenIk pretendeer niet roomser dan de paus te zijn, en rij best veel rond bij onze oosterburen.
Ook op 'Kamikaze', en daar zitten zelfbouw uitlaten onder...; de dempers zijn industriële RVS fijnstoffilters voor de inlaat van een gasturbine..
Bekijk bijlage 1762638
..die lagen bij Siemens (Hengelo) in de staalbak toen ik er een lasklus had.
Lijkt een beetje op;
Bekijk bijlage 1762640
Daar heb ik zelf pijpjes ingemaakt met een vernauwing (dB killertje), en nu blazen de gassen vooral via de zijkant door het gaas.
Lang verhaal kort; de triple is er behoorlijk stil door geworden.
Zo stil, dat bij een fuik bij Burg Bad Bentheim ik gewoon na de papierwinkel controle door mocht rijden.
Ik weet dat ik vroeg of laat wèl aan de beurt ben door een agent die beter oplet...tot die tijd...
Die controles gebeuren vaak in dezelfde plaatsen/regio waar veel overlast is.Precies zoals ik het dus aangeef.
Blijkbaar nog een rijder die veel km's doet over de grens 'bei unseren Nachbarn'.
Als je niet opvalt door een uitlaat die je al 20km verder hoort aankomen, zal je niet snel worden aangehouden.
Althans: Mij is dat nog nooit gebeurd in de Heimat. (maar mijn dB-killers zitten er dus gewoon in)
Je geeft het zelf al aan: als je niet als een volslagen randdebiel aan het rijden bent en je hebt je spullen voorelkaar, loopt er niets door je broekspijpen. Dat je hier een keer aangehouden kan worden is redelijk groot. Ik woon hier nu 15 jaar en ben 4 keer aangehouden, 1 keer aan het begin en 3 keer aan het einde. Nooit problemen gehad, maar als je hier woont heb je je spullen absoluut voor elkaar . Overigens is die Polizei dit jaar wel heul erg veel op pad.Ik kom ook wel op wegen in Duitsland die bekend staan als prettig voor motorrijders.
Precies die wegen waar je controles zou kunnen verwachten.
Nee, ik rijd op die wegen in Duitsland zonder dat ik mijn broek vol heb van angst.
Mijn uitlaat brult niet al 5km voor me uit.
Velen denken hier in NL dat motor-rijden alleen leuk kan zijn als er veel tering-herrie uit de pijp komt.
Eigenlijk blijkt hier vooral aan de gebrekkige controle in NL.
Als een brulaap toevallig een keer naar de Heimat wil, komen de angst-verhalen over vreselijke controles.
De overbodige herrie zorgt hier niet voor controles, maar weer voor een zoveelste bord met verboden voor (alleen) motorfietsen.