duivels horens op je helm?

Vind het zelf geen gezicht...vooral die grote oren e.d. niet...maar je kan (iig kon) ze kopen in Zwolle bij kalsbeek motoren...

zijn hier niet meer topics over geweest??? ff zoeken...
 
En bij valpartijen blijven ze ook gewoon plakken! O-)

Hoestnou met je motor sgapie?
Zelfs als je helm op het zand gooit blijven ze zitten :P

Met de motor is alles weer zo goed als in orde. De tank moet nog een keer gedaan worden, lees of uitdeuken en spuiten of 2ehandse andere op de kop tikken en ik moet nog die handvaatjes achter vervangen.
Hij staat er nu weer stukken beter bij dan toen ;)
 
De oren laten alleen los bij regen want dan worden ze te zwaar.......zelf heb ik een knal blauwe hanenkam :+ De reacties zijn altijd fantastisch........compleet verbaasde autoblik-rijders

Gr.Niels


ik ben al verschillende keren gefotografeerd *D
 
Ik wil er zo eentje! *D
full

8-) :}
alleen om nou 10 pond extra aan verzendkosten te gaan betalen voor een knuffeltje van 12.50 pond... :X
 
Gewoon ff naar de Rai gaan binnekort... ;)

Ik heb zelf fluffy oortjes - eerste paar verloren (ze houden niet bij 200 km/u :P )
 
Zouden ze zulk soort dingen bij de rai hebben, Zou vrijdag zoizo al heengaan, dan wacht ik nog ff met bestellen, vond die knuffeltjes inderdaat ook schitterend, maar heb nog geen eigen motor '(
Ik had wel van die dingen in utrecht verwacht, maar rai ben ik niet zo zeker van, kan trouwens geen kwaat om daarop te wachten. Is nog maar een weekje *D

Waren trouwens niet de horens die ik had verwacht, maar moet zeggen dat het er ook wel mooi uitziet, en die wings ook.. :9~
z'n kam vind ik iets te overdreven om zelf mee te rijden (ik moet nog wel bij mijn pa achterop mogen tot ik over een half jaartje mijn eigen heb *D (ben 15 :X
 
(deze zijn wat kleiner... minder opvallend :P )
 
Laatst bewerkt:
HAD ook oortjes en staartje. ff boven de 260 en was 1 oortje en staartje kwijt. Jammer, de volgende keer draai ik er wel een paar schroeven in! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan