Duivelse tortelduiven

  • Onderwerp starter Anoniempje488
  • Startdatum
Nog een beetje fotosjoppen en dan zitten er op die andere bengaalse tijgers.

Jij moet eens naar de oogarts :)

duifentijger.jpg
 
errug moeten lachen om deze topic!!!
LOL.gif
ik woon vlakbij h'dorp. dus waar zitten die duiven dan precies?!?!?!?!? ben heel benieuwd dan. ik zag gisteren wel een rare vogel op een motor, maar of het een duif was...
leve de cultuur,de kunst, de subsidie. terminator-duif, hoe verzin je het!!
 
errug moeten lachen om deze topic!!!
LOL.gif
ik woon vlakbij h'dorp. dus waar zitten die duiven dan precies?!?!?!?!? ben heel benieuwd dan. ik zag gisteren wel een rare vogel op een motor, maar of het een duif was...
leve de cultuur,de kunst, de subsidie. terminator-duif, hoe verzin je het!!

Ach, wat ik verzin zal ik hier maar niet posten, dan is het eind ver te zoeken })

Maar als je langs het water rijd vanaf nieuw-vennep (hoofdweg oostzijde :? ) naar hoofddorp dan was het dacht ik het 1e of 2e stoplicht na de kruising met de van heuven goedhartlaan. Het was iig nog voor de grote rotonde in het centrum.
 
Voor het eerst eens grappige kunst. Meestal is het weggegooid veld IMHO. Weet je meteen waar je belasting heengaat.

Maar deze zijn dus wel leuk. Oppassen alleen dat ze er geen flitser inbouwen.
 
Ben vandaag nog even langs geweest en heb nog drie foto's gemaakt met een crappy digicam. Helaas kan je maar op 1 foto een beetje zien dat de ogen van de duif licht geven en die staat hier nu dus. Het stoplicht staat op rood en de meest rechter duif heeft rode ogen. Als je er staat zijn ze veel feller maar dat pikt de camera niet echt op.

Dus nu ben ik niet meer insane :) (wat dit betreft dan)

full
 
Zou dit niet kunnen zijn omdat het duivenparlement heeft beslist dat ook duiven (gebruikt voor wedstrijden) moeten stoppen voor het rood licht

nee ik heb geen flauw idee waarvoor dit gebruikt wordt
 
Is het niet gewoon een stukje 'kunst' ?

Waarschijnlijk, zou het anders ook niet weten.
Maar de foto moest er nog even bij zodat mijn geloofwaardigheid niet helemaal verloren gaar ;)
 
Is het niet gewoon een stukje 'kunst' ?

Kunst dat dat nog eens stroom aftapt van de verkeerslichten en nog eens de PLC logica kan volgen?
Dure kunst hoor.


PS, als je't echt wil bewijzen zal je toch ng foto met de groene en oranje duifogen moeten voorleggen hoor.
 
Kunst dat dat nog eens stroom aftapt van de verkeerslichten en nog eens de PLC logica kan volgen?
Dure kunst hoor.


PS, als je't echt wil bewijzen zal je toch ng foto met de groene en oranje duifogen moeten voorleggen hoor.
Het hoeft die hele PLC toch niet te volgen? Gewoon een draadje trekken naar het verkeerslicht en klaar.
 
Ik kom hier niet meer bij :+

Dacht ff dat het aan de hoeveelheid bier lag die ik al achter mijn kiezen heb. Maar het 'bewijs' is geleverd...

Morgen weer een leuk verhaal tijdens de 8 uur durende koffiepauze :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan