Duke 125 goede aankoop voor de stad en paralelweg?

Spitskool

MF veteraan
4 aug 2007
44.934
163
Ergens !
Beste mensen ,
Ik heb wat vragen over een duke 125.
Hoe is de onderhouds interval?
Wat voor klepstel systeem is het? plaatjes of boutjes?
Hoeveel km is de klepspeling controle?
Wat is de topsnelheid?
Heeft het goede trek kracht?

Wat is het verbruik?
Alle info is welkom :)
 
Uiteraard , Maar hoor het graag van iemand die ook echt een duke 125 heeft , En dus echt ook ervaring heb aangezien het dingetje toch al 4000 euro kost.

Ik heb ooit eens (bijna 5 jaar terug) een testje geschreven voor de Duke 125, alle antwoorden staan daar in, behalve of het klepboutjes of shims zijn.
 
als het topic niet actief is houdt het niet in dat het waardeloos is.

als de laatste reactie van maand 4 is is het echt niet vervelend als je daar nog eens in reageert.

dat wordt juist gewaardeerd.

ouwe Ktm's uit de sloot halen hoeft inderdaad niet dus ouder dan een jaar is zinloos.

succes.


p.s.monomuis is onze 125 expert en ook owner van startersmotoren.nl...........je moet het maar weten :Y
 
als het topic niet actief is houdt het niet in dat het waardeloos is.

als de laatste reactie van maand 4 is is het echt niet vervelend als je daar nog eens in reageert.

dat wordt juist gewaardeerd.

ouwe Ktm's uit de sloot halen hoeft inderdaad niet dus ouder dan een jaar is zinloos.

succes.


p.s.monomuis is onze 125 expert en ook owner van startersmotoren.nl...........je moet het maar weten :Y


Ik ken monomuis inderdaad al jaren op de 1 cylinder forums :)
 
Ik ken monomuis inderdaad al jaren op de 1 cylinder forums :)

En nu rij ik met een twin. ;)
Maar bij Google bijv 'Duke 125 test' intikken en op de eerste plek staat ie al. Is wel een oude test hoor, tegenwoordig zijn de tests nog wat beter beschreven (al zeg ik het zelf :+).

Overigens kan je in een oud topic reageren, het topic komt dan weer bovenaan te staan. Er zijn dan altijd wel mensen die daar op reageren.
 
Laatst bewerkt:
Fijn motortje voor in de stad trouwens, en zelfs met duo kom je dan goed mee met het verkeer. :]
Buiten de stad niet mee gereden.. (waren de eerste drie rijlessen van mijn vriendin)

Ik reed er achter op een 750 CC.
Zag er vlot uit. :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan