Dun Braojur

Dun Braojur

MF veteraan
5 aug 2004
12.676
1
Braboland
Ja,ja, ook ik zal me even voorstelen hoor, ik dacht dat die registratiemachine alles al had gevraagd, maar hier gaat tie dan:

Ik ben een motorfanaat met 2 zoontjes (nu 6 en 3 jaar oud) die allebei gelukkig al net zo gek van motoren zijn als ik (is mijn schuld, ik weet het maar heb geen spijt O-) )
Ik rijdt na vanallesennogwa te hebben geprobeerd nu al enkele jaren tot volle tevredenheid rond op een Yamaha XJ700 Maxim en heb sinds kort om mijn kinders nog maar wat gekker te maken volledig tegen de zin van mijn vrouw in :( een zijspancombi bij op de kop getikt. Dat is een Dnepr MT11 met nog ongeloofelijk veel werk eraan ... (welke niet)
Dat is dan meteen mijn tweede liefhebberij / onhebbelijkheid: ik ben geinteresseerd in techniek, wil altijd weten hoe dingen werken, en ben altijd nieuwsgierig naar hoe dingen er aan de binnenkant uitzien. Vervolgens terug in elkaar en maar hopen da'k niks overhou en dattut ut wir doet!

Nou wel genog geluld, maarus kijkuh hoe tie durruit ziet (Die post opput net ...)
 
Laatst bewerkt:
full


Welkom op MF

Elly
 
Welkom op het forum, Don Braojur!

En veel plezier met knutselen 8-)
 
Leuk, zo verwelkomd worden op het forum!
Ik heb al wat interessante topics gezien in de technische sectie, en hele leuke restauratieprojecten in brikken/klassiekers ... mijn vinger beginnen alweer te jeuken. Tis alleen nu veel te warm om te sleutelen, dus ben lekker op m'n Maxim aan 't knorren :] . En dan af en toe een beetje ouwehoeren op 't forum natuurlijk!
Dit tot ontevredenheid van m'n kinders :( :( , want die willen zo snel als mogelijk in de zijspan gaan toeren. Ik denk (ik durf het ze nog niet te vertellen) dat het minimaal tot het volgende seizoen duurt voor dat kan maar ach ... JE KAN NIET ALLES HEBBEN (maar wel veel ;) ) !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan