Dunlop D208 rr

ik ben overgegaan op 208 na 207 en 't was een hele verbetering tov de 207 voral in opwarmtijd en omleggen in de bochten.
de rr is normaal van een iets zachtere compound dan de gewone en heeft ook veel meer grip maar wil wel eens van die rullen geven heb ik toch van de 207 rr gezien(kameraad reed met die sloffen)

Dunlop? Don't waste youre time. Die zijn alleen goed voor deze jongens:

full

Probeer eens een ander (beter) merk

[me]Fore gaat nu ff kijken naar zijn mooie diablo's ;) [/me]

Dunlop? Don't waste youre time. Die zijn alleen goed voor deze jongens:

(Afbeelding)

Probeer eens een ander (beter) merk

[me]Fore gaat nu ff kijken naar zijn mooie diablo's ;) [/me]

dit kon ik met D207 rr......... dus ik vroeg me af hoe de 208 rr bevallen

Ik rij nu op Diablo corsa's..... gemiddeld 1700 km met een setje word ik niet echt vrolijk van.......

full

ik ben overgegaan op 208 na 207 en 't was een hele verbetering tov de 207 voral in opwarmtijd en omleggen in de bochten.
de rr is normaal van een iets zachtere compound dan de gewone en heeft ook veel meer grip maar wil wel eens van die rullen geven heb ik toch van de 207 rr gezien(kameraad reed met die sloffen)
de gewone D207/D208 zijn niet echt geschikt voor wat ik ermee doe.......

da weet 'k maar al te goed,vond ze zo al nie supervertrouwen geven bij echt snel insturen , op de mille die volgende week eregens gehaald wordt ligt vanvoor zo'n michelin en vanachter een dunlop,ga ze toch rap opgummen ne een setje sc's of rennsports oplegge ze :)

ik heb nog de 207 GP als setje maar als het onder de 10 graden is blijven die keihard. boven de 15 graden worden ze pas fijn, en dan grip te over. wel al een 208 GP klaar liggen, weet alleen het echte verschil nog niet. ik moet ze eerst op zolder kaal rijden.

meneer mille,

als ze met een gewone d208 op een gewone r6 al een tijd kunnen rijden van 1:30 kun jij dat ook, dus jij hebt voor zulke acties echt geen rr's of gp's nodig

ik reed de voetsteunen van mijn gsxr600 ook wel aan de grond met een d208, en dat is nog wel iets platter dan wat jij daar doet op de foto

(ik bedoel met dit verhaal je helemaal niet af te zeiken, maar wil alleen even zeggen dat de gewone d208 voor 95% van de rijders meer dan goed genoeg is, en als ze denken van niet zal het wel tussen de oren zitten
heb ik ook last van want ik rij met supercorsa's omdat ze zo lekker veel grip bieden)

meneer mille,

als ze met een gewone d208 op een gewone r6 al een tijd kunnen rijden van 1:30 kun jij dat ook, dus jij hebt voor zulke acties echt geen rr's of gp's nodig

ik reed de voetsteunen van mijn gsxr600 ook wel aan de grond met een d208, en dat is nog wel iets platter dan wat jij daar doet op de foto

(ik bedoel met dit verhaal je helemaal niet af te zeiken, maar wil alleen even zeggen dat de gewone d208 voor 95% van de rijders meer dan goed genoeg is, en als ze denken van niet zal het wel tussen de oren zitten
heb ik ook last van want ik rij met supercorsa's omdat ze zo lekker veel grip bieden)

je hebt gelijk joh.....
maar als een goede coureur 1.30 rijdt op D208 betekent niet dat ik dat ook kan met mijn beperkte rijkunsten.
Ik ga nogal eens te hard een bocht in of rem te laat en dan heb ik liever wat grip over......zodat ik toch nog de bocht kan halen.....
Vermeulen reed met Diablo corsa's 1.22 nogwat in prive trainingen......zegt dat wat over de banden of over hem?

ben blij dat je het goed opvat,

ik rij zelf ook met supercorsa's gewoon omdat ze zoveel grip bieden(meer dan ik gebruik), en zodoende denk dat ik harder rond kan gaan op de baan

Terug
Bovenaan Onderaan