Dunlop Race Academy 06-08 t/m 08-08 Pau Arnos

Party Marty

MF veteraan
12 mrt 2003
11.358
7
Zoals de titel al duidelijk maakt ga ik van 6 t/m 8 augustus de Dunlop Race Academy volgen op Pau Arnos in Frankrijk. Ik heb al een verslag gelezen van Villie op Motorfreaks, maar nu zou ik toch nog wat meer info willen vinden/hebben (ongeduldig als ik ben).

Deze dagen zijn incl. overnachting in een hotel, maar is het verstandig om al een overnachting te boeken van 5 op 6 augustus i.v.m. vermoeidheid van het lange eind rijden ?(het ligt wel in Zuid-Frankrijk tenslotte...

Word er met open uitlaten gereden of geldt er een geluidslimiet ?

Alle info is welkom ;)

Heb er in ieder geval veel zin in !!! *D
 
Wat ik ervan weet is dat je 3 dagen een zeer intensieve cursus krijgt ,waar je wordt ingedeeld in een groep naar gelang je kunnen/ervaring op circuit.Voor de rest weet ik er ook niet teveel van hoor,tis voor mij ook allemaal spannend.Ik las al dat mensen reserve onderdelen meenamen.......... B| Maar ik denk dat dat voor mensen zijn die vaker op het circuit rijden en met een circuitmotor rijden die zullen miss ook wat meer risicos nemen.Bij mij staat dat mijn brommer heel blijft redelijk ver bovenaan de lijst van wensen :)
 
Wat ik ervan weet is dat je 3 dagen een zeer intensieve cursus krijgt ,waar je wordt ingedeeld in een groep naar gelang je kunnen/ervaring op circuit.Voor de rest weet ik er ook niet teveel van hoor,tis voor mij ook allemaal spannend.Ik las al dat mensen reserve onderdelen meenamen.......... B| Maar ik denk dat dat voor mensen zijn die vaker op het circuit rijden en met een circuitmotor rijden die zullen miss ook wat meer risicos nemen.Bij mij staat dat mijn brommer heel blijft redelijk ver bovenaan de lijst van wensen :)
Bij mij staat ook voorop dat de boel heel blijft, ik moet er nog wel mee naar huis zien te komen...wel een pokke eind rijden, maar goed :P En ik kan al die reserve onderdelen niet op de motor mee zeulen natuurlijk.

Maar je kan er gewoon met open uitlaat rijden neem ik aan ?
 
Deze dagen zijn incl. overnachting in een hotel, maar is het verstandig om al een overnachting te boeken van 5 op 6 augustus i.v.m. vermoeidheid van het lange eind rijden ?(het ligt wel in Zuid-Frankrijk tenslotte...

omdat je zegt alle info welkom.

Paar dingen die ik zou proberen te regelen cq. doen als ik jou was.


- Motor op aanhanger en relaxed met de auto rijden en wat xtra spulletjes mee nemen.
- Dag eerder aankomen zodat je kan relaxen of zodat je de reis in 2 dagen kan doen.
 
omdat je zegt alle info welkom.

Paar dingen die ik zou proberen te regelen cq. doen als ik jou was.


- Motor op aanhanger en relaxed met de auto rijden en wat xtra spulletjes mee nemen.
- Dag eerder aankomen zodat je kan relaxen of zodat je de reis in 2 dagen kan doen.

:^ Als je met de auto gaat scheelt het waarschijnlijk ook nog een hoop geld (rsv =/ zuinig) en je banden zijn ook niet echt goedkoop ( en ook niet echt lekker om ze vierkant te hebben als je het circuit op gaat ;) )
 
Heey Hier ook een winnaaar :+


Ik en mijn huisgenoot zijn winnaars, en we gaan met de aanhanger achter de auto naar het circuit...

Ik heb er ook een open uitlaat opliggen, normaal is dat volgensmij geen probleem in frankrijk, ook van de kant van dunlop niets over gehoord... dus zal wel goed gaan denk ik.

Ik weet wel dat ik op woensdag avond niet naar huis ga rijden, eerst nog ergens slapen...

Zaterdag avond vertrekken wij rond een uur of 21:00, zodat we 's nachts door parijs zijn, en rond het middaguur op het circuit hopen te zijn...

maar wat denken jullie? krijgen we banden van dunlop? Dat hoop ik wel, want mijn achterband is hard en glijd snel, ik kan wel een nieuwe gebruiken :+
 
Heey Hier ook een winnaaar :+


Ik en mijn huisgenoot zijn winnaars, en we gaan met de aanhanger achter de auto naar het circuit...

Ik heb er ook een open uitlaat opliggen, normaal is dat volgensmij geen probleem in frankrijk, ook van de kant van dunlop niets over gehoord... dus zal wel goed gaan denk ik.

Ik weet wel dat ik op woensdag avond niet naar huis ga rijden, eerst nog ergens slapen...

Zaterdag avond vertrekken wij rond een uur of 21:00, zodat we 's nachts door parijs zijn, en rond het middaguur op het circuit hopen te zijn...

maar wat denken jullie? krijgen we banden van dunlop? Dat hoop ik wel, want mijn achterband is hard en glijd snel, ik kan wel een nieuwe gebruiken :+


He das toevallig,ik vertrek samen met TS ook rond die tijd om dezelfde reden.Wij gaan (na lang dubben) met een bestelbus en hopen ook vroeg in de middag op het circuit te zijn..... :)

Ben ik nou de enige die niet gewonnen heeft? B|
 
Heey Hier ook een winnaaar :+


Ik en mijn huisgenoot zijn winnaars, en we gaan met de aanhanger achter de auto naar het circuit...

Ik heb er ook een open uitlaat opliggen, normaal is dat volgensmij geen probleem in frankrijk, ook van de kant van dunlop niets over gehoord... dus zal wel goed gaan denk ik.

Ik weet wel dat ik op woensdag avond niet naar huis ga rijden, eerst nog ergens slapen...

Zaterdag avond vertrekken wij rond een uur of 21:00, zodat we 's nachts door parijs zijn, en rond het middaguur op het circuit hopen te zijn...

maar wat denken jullie? krijgen we banden van dunlop? Dat hoop ik wel, want mijn achterband is hard en glijd snel, ik kan wel een nieuwe gebruiken :+
Was dit topic alweer vergeten |( Maar ik heb er nieuwe Supercorsa's opliggen nu..als we banden krijgen dan neem ik wel een setje na afloop mee naar huis :P

P.S. weten jullie al in welk hotel je van de 2 zit en wat was jullie rondetijd bij da spelleke ? :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan