Dunlop Sportmax 200/50-17 en 120/70-17

dr. Kawa

MF veteraan
13 feb 2004
4.972
9
Nieuwerkerk aan den IJssel
Ik heb 2 Dunlop banden staan die voor weinig weg mogen:

Dunlop Sportmax D207 200/50-ZR17 : gebruikt, maar voldoende profiel over.

Dunlop Sportmax GP 120/70-ZR17 : heeft 20 circuitronden gemaakt, praktisch nieuw.

full


Achterband is ook leuk voor een vette streetfighter ! :]

Mogen samen voor 50 euro mee.

Wel graag ophalen i.p.v. versturen (kan in regio Rotterdam en Den Haag)

Mail me evt. (zie profiel) voor grotere foto's.
 
Ik ben wel geinterresseerd maar zou ze toch graag effe komen bekijken, dan weet ik hoe ver die achterband is namelijk.

Krijg je die rubber pukkels nog van de voorband af hoop ik?


Ik kom uit Ridderkerk dus dat is net aan de andere kant van de rivier, dus de afstand is het probleem niet. Kan begin deze week 's avonds wel even langskomen als dat schikt.


Mail maar effe op rvdwerff@zonnet.nl please.


René
 
Ik ben wel geinterresseerd maar zou ze toch graag effe komen bekijken, dan weet ik hoe ver die achterband is namelijk.

Krijg je die rubber pukkels nog van de voorband af hoop ik?


Ik kom uit Ridderkerk dus dat is net aan de andere kant van de rivier, dus de afstand is het probleem niet. Kan begin deze week 's avonds wel even langskomen als dat schikt.


Mail maar effe op rvdwerff@zonnet.nl please.


René
Hoi

het is deze week nogal druk op het werk, en ben helaas erg laat thuis.
Vrijdag avond is OK - of zondag ?

groeten, Doc :W
 
Ik ben wel geinterresseerd maar zou ze toch graag effe komen bekijken, dan weet ik hoe ver die achterband is namelijk.

Krijg je die rubber pukkels nog van de voorband af hoop ik?


Ik kom uit Ridderkerk dus dat is net aan de andere kant van de rivier, dus de afstand is het probleem niet. Kan begin deze week 's avonds wel even langskomen als dat schikt.


Mail maar effe op rvdwerff@zonnet.nl please.


René
Hoi - joe hef meel.

8-)
 
FZRene heeft al bandjes gevonden, dus deze zijn er nog.

Iemand interesse ? Ze staan mij een beetje in de weg, dus mogen voor een vriendenprijsje naar een nieuwe eigenaar :Y
 
Ik wil de bandjes wel voor 50 Euro :9 . Alleen kan ik de bandjes pas dinsdag 17 juni ophalen. Ik moet dan toch in die richting :] .

Akkoord?

Je kunt me mailen op jeroen5 ed zonnet punt nl

jeroen5
 
Terug
Bovenaan Onderaan