Duo cover verloren

Duke Nukem

MF veteraan
8 dec 2007
3.867
2.409
Vanmiddag / Vanavond rond 18.00 mijn duo cover verloren, ergens tussen Schiphol, klein stukje A4, A9 en dan de A2 tot afslag naar Breukelen. Iemand 'm toevallig gezien of er overheen gejakkerd met de auto of 'm op de motorkap gehad? Mocht iemand 'm heeeel toevallig gezien hebben, gaarne contact opnemen.

wk4d9l.jpg
 
Liever de cover dan de duo...

Zo'n stuk plastic blijft maar weinig van over als er overheen gereden wordt.
Als je geluk hebt is ie de berm in geschoven,
en de grootste kans daarop is toch bij die leuke bochten.
 
Niets op de A4 zien liggen, ik reed alleen door via A10.. :]
Was kort na 18:00, vanaf SPL.

Ik denk dat jij net iets eerder weg was dan mij, gezien het gespot briefje op 'mn tankdop :P :+. Ik ben bang dat ie misschien op Schiphol al afgekukeld is, omdat ik 'm daar nog open heb gehad net voordat ik wegreed...
 
Ik denk dat jij net iets eerder weg was dan mij, gezien het gespot briefje op 'mn tankdop :P :+. Ik ben bang dat ie misschien op Schiphol al afgekukeld is, omdat ik 'm daar nog open heb gehad net voordat ik wegreed...
Briefje geplant bij aankomst, rond middaguur.
Xal vanavond wel weer goed opletten..
OT, werk je ook op SPL?
 
Laatst bewerkt:
whaha ik heb ooit bijna een seatcover naar mijn hoofd gehad. Mijn exvriend had hem niet goed gemonteerd.. en ja hoor bij een stoplichtwedstrijdje reed ik schuin achter hem vloog dat ding eraf....

Hoop dat je hem nog terug vind, maar ik heb die seatcover met een gang van 70/80 uit elkaar zien spatten op de weg, dus denk dat de kans klein is dat je hem (heel) terugvind
 
whaha ik heb ooit bijna een seatcover naar mijn hoofd gehad. Mijn exvriend had hem niet goed gemonteerd.. en ja hoor bij een stoplichtwedstrijdje reed ik schuin achter hem vloog dat ding eraf....

Hoop dat je hem nog terug vind, maar ik heb die seatcover met een gang van 70/80 uit elkaar zien spatten op de weg, dus denk dat de kans klein is dat je hem (heel) terugvind

Nee heb er ook niet echt goeie hoop in, maar je weet maar nooit!! *D
 
Jammer van de bestickering / spuitwerk, dat wordt duur om hem weer goed te krijgen.
Ik had 13 jaar geleden ook een Aprilia, en bij een stop merkte ik eens dat de cover niet ingeklikt zat. :X
 
Ik zeg....zoeken, zo'n Haga cover vind je nooit meer.

Dit is geen originele Haga achterkant, daarbij is het nummer iets anders en zit er ook oranje in de sticker. Daarbij kun je tegenwoordig vrij goedkoop aan goede vervangende stickers komen. Kost in totaal alsnog wel wat centjes, maar het valt allemaal te overzien.

Blijft overigens alsnog knap lullig natuurlijk :/
 
Het is geen echte Haga replica inderdaad, gewoon een originele kap met 41 er op geplakt. Maar best lullig ja, ze staan toch wel voor rond de 70 euro te koop. Letterlijk weggegooid geld zeg maar hehe :P.
 
Laatst bewerkt:
erg vervelend.. ook een keer gehad. Cover niet goed aangedrukt. Nieuw zijn ze niet te betalen.. dus zoek het internet maar vast af naar een goede tweedehandse.

succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan