Duo met pijnlijke billen

Krimmie

MF veteraan
4 feb 2005
9.064
0
Als de mn O-) lieve vriendin O-) achterop gaat dan heeft ze een pijnlijke achterste vanwege het harde zitje op de R1.

Dus: zitje strippen en nieuw zitmateriaal erop en bekleden. MAAR ! wat voor comfortabel materiaal kan ik het beste gebruiken?

Wie heeft tips ?
 
Als de mn O-) lieve vriendin O-) achterop gaat dan heeft ze een pijnlijke achterste vanwege het harde zitje op de R1.

Dus: zitje strippen en nieuw zitmateriaal erop en bekleden. MAAR ! wat voor comfortabel materiaal kan ik het beste gebruiken?

Wie heeft tips ?
gewoon niemand mee willen nemen op een r1 :? that's a start
 
Dat doe ik standaard al :PIk vind het niet erg. Ik heb nergens last van :XJa komt eraan, maar voordat het zover is dan maar ff snelle oplossing. Je moet wat voor je dametje overhebben he O-)



Iemand nog een nuttige tip :+ ?
euhmm voor een nuttige tip zijn helaas foto's van het getroffen deel nodig :9~ :+
 
Misschien even bij een lokale meubelmakerij vragen of je stukje koudschuim of polyether kunt krijgen..... voor een buddy is een reststukje al genoeg....

Traagschuim is niet echt handig, want traagschuim is kou/warmtegevoelig. Het is knetterhard als het koud is en wordt zachter door (lichaams)warmte..... (wel weer voordeel... zitje vormt zich naar haar billen ;))
 
JUDISzwemringG.jpg



? :+

En anders Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Yamaha R1 | 800-538-7035

Corbin zadels zijn een streling voor je billetjes :P
 
Laatst bewerkt:
"Corbin now offers our awesome pilot seat for the 2004 Yamaha R1 "

Pilot... niet buddy
 
Wat een geleuter hier zeg _O-

Zitten er nog nuttige tips voor je bij Krimmie??
Als je serieuze reacties wilt, moet je duidelijk niet op MF zijn............ :] 8-)
 
Ik vind de topictitel nogal misleidend, aangezien ik bij "Duo met pijnlijke billen" aan heel wat anders denk :P
full
 
Laatst bewerkt:
Het schijnt dat zo'n stukje schapenvacht, wat je bij bejaarden wel eens over hun fietszadel ziet zitten, bijzonder comfortabel is om op te zitten. En anders zet je haar op een dieet van patat oorlog en frikandellen speciaal, want een speklaagje is ook heel zacht om op te zitten.
 
Misschien even bij een lokale meubelmakerij vragen of je stukje koudschuim of polyether kunt krijgen..... voor een buddy is een reststukje al genoeg....

Traagschuim is niet echt handig, want traagschuim is kou/warmtegevoelig. Het is knetterhard als het koud is en wordt zachter door (lichaams)warmte..... (wel weer voordeel... zitje vormt zich naar haar billen ;))
Er zat welgeteld één goeie tip tussen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan