Duo met pijnlijke billen

kan je niet gewoon bij lange ritte een kussentje met een soort elastiek vast maken aan t zitje?

dat deed ik vroeger wel is op de basisschool als ik achterop moest op een bagagedrager van iemand.

tis iedergeval goedkoop ;)
 
Vraag me alleen af of het niet eerder te maken heeft met de benen in de nek zithouding achterop zo'n brommert..
Zithouding is verre van ideaal, maar die zitjes zijn ook wel erg hard.
Niet alleen het duozitje trouwens...


De tip van het losse kussentje is ook wel het proberen waard. Als dat helpt weet je wat je te doen staat :)
 
je kan altijd nog je motor ruilen met de mijne hoor, dan kan ze heerlijk zitten ;)

(Tis toch zonde om zo'n vrijdag/donderdag middag topic zonder troep te vullen)

:+
 
Ok, poging tot nuttige toevoeging... :9

Airhawk heeft kussens die je gewoon over je zadel heen kunt trekken en er na je ritje ook weer af kunt halen. Het lijkt mij wel een lekkere oplossing.

Laat maar weten of dat iets is, dan weet ik of ik het zelf ook aan moet schaffen... ;)
 
het dou zitje is te dun om echt comfortabel teworden,dan zou je een een dikker zitje krijgen.

een meubelstoffeerder/autobekleder heeft meerdere soorten schuim op voorraad en kan je ook advies geven.
maar de stepjes zitten ook erg hoog en dus heb je gewoon een nare zithouding achterop.
 
ik denk dat je ritjes langer als een half uur gewoon moet laten op een r1, een r1 is nou eenmaal niet gemaakt voor comfort, laat staan het comfort van een duo!
niettemin zal ik toch proberen een ander zitje te monteren en gewoon gaan experimenteren ;) succes
 
Laatst bewerkt:
Hoe kunnen jullie nu adviseren zonder een foto van het gekwetste lichaamsdeel? Ik niet iig. :+
FOTOOTJE!!
 
Nou, okee dan, omdat jullie zo zeuren....



full
 
Het zitje is breed genoeg voor dr kont :P Ze is top slank O-) Zithouding is ook prima, ze zegt dat het heerlijk zit bahalve dat het ding zo hard is :X Maar ze zit ook niet tegen mij aangeleund, gewoon precies goed *D

Alleen zoon airhawk is wel aso duur zeg :X Voor die paar keer dat ze nog achterop gaat :P

Nee ik ben gewoon op zoek naar een snelle en simpele oplossing. Ik kreeg gister een pakketje en daar zit van dat plastic met luchtbellen in, ff dubbel gevouwen en dat zit ook wel lekker eigenlijk :P en ze knappen niet ook als je er hard op gaat zitten :P
 
Laatst bewerkt:
Het zitje is breed genoeg voor dr kont :P Ze is top slank O-) Zithouding is ook prima, ze zegt dat het heerlijk zit bahalve dat het ding zo hard is :X Maar ze zit ook niet tegen mij aangeleund, gewoon precies goed *D

Alleen zoon airhawk is wel aso duur zeg :X Voor die paar keer dat ze nog achterop gaat :P

Nee ik ben gewoon op zoek naar een snelle en simpele oplossing. Ik kreeg gister een pakketje en daar zit van dat plastic met luchtbellen in, ff dubbel gevouwen en dat zit ook wel lekker eigenlijk :P en ze knappen niet ook als je er hard op gaat zitten :P

eigenlijk ook een goed idee. wel zo goedkoop en zeker het proberen waard :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan