Dure wand-decoratie

jaw

MF'er
3 apr 2004
236
0
Delft
Na de reiger ellende van dit weekend, kreeg ik vandaag een mooie foto thuis. Voor 40 km's te hard |(
Ik heb besloten er een mooie lijst voor te kopen en tegen mijn vriendin te zeggen dat het een duur stukje overheids-kunst is.
DSCN6240b.jpg

Iemand nog enige suggestie hoe ik hier onderuit kan komen? :}
 
onder het motto jammer dan dure wand decoratie en betalen maar no fucking way dat je hier onder uit kan komen
 
Joh, je kenteken is niet eens leesbaar...staat alleen MF. Ze komen d'r nooit achter dat jij 't was.... :+
 
je kan die dooie reiger bij die flitspaal neerleggen en zeggen dat je extra gasgaf zodat de kans om zelf te overleven bij dit voorval groter zou zijn..

en dan zeg je gewoon. het was of geflitst en ik leef nog, of niet geflitst en motor en ik zelf in het gruzelementen
 
je kan die dooie reiger bij die flitspaal neerleggen en zeggen dat je extra gasgaf zodat de kans om zelf te overleven bij dit voorval groter zou zijn..

en dan zeg je gewoon. het was of geflitst en ik leef nog, of niet geflitst en motor en ik zelf in het gruzelementen

En dan zeggen ze: groot gelijk...maar wel betalen want dat is je leven vast wel waard :)
 
Hmmm wel onverwacht om vanaf de linkerkant te flitsen... helaas kom je hier niet onderuit. Plaat verder verbuigen voor de volgende keer.

Maar je rijdt idd spook :P .
 
En dan zeggen ze: groot gelijk...maar wel betalen want dat is je leven vast wel waard :)

en dan zeg je nee.. want als ik dat geweten had was ik wel tegen een dichtbijzijnde boom aangereden..

en dan zeggen hun: dat kun je alsnog doen..

en dan zeg jij.. nee want als dat mislukt draai ik de bak in wegens poging tot zelfmoord.. want ja dat is tegenwoordig ook al strafbaar

:+

edit: ff smiley bijgezet anders denken mensen dadelijk nog echt dat ik gek ben :P
 
Na de reiger ellende van dit weekend, kreeg ik vandaag een mooie foto thuis. Voor 40 km's te hard |(
Ik heb besloten er een mooie lijst voor te kopen en tegen mijn vriendin te zeggen dat het een duur stukje overheids-kunst is.
http://www.lovebird.nl/~gert/DSCN6240b.jpg ((Afbeelding))
Iemand nog enige suggestie hoe ik hier onderuit kan komen? :}

Ff een tip maar de foto is naar mijn mening uit het lood. Pak het midden van de foto, maak een hoek van 23,5 graden van boven schuin naar links onder. Als je kenteken daar redelijkerwijs binnen valt heb je pech anders dan heb je geluk.
Zoek anders ff verder bij de TTC onder het kopje "geflitst of geflest". 1 op de 5 foto's is namelijk uit het lood. Daar staan ook verdere aanwijzingen over de juiste wijze van fotograferen.
1 op de 5. Tja 1 op de 5 nederlanders heb 4 anderen om zich heen. Maar goed het is het proberen waard.

Succes Groet Fritz
 
Ff een tip maar de foto is naar mijn mening uit het lood. Pak het midden van de foto, maak een hoek van 23,5 graden van boven schuin naar links onder. Als je kenteken daar redelijkerwijs binnen valt heb je pech anders dan heb je geluk.
Zoek anders ff verder bij de TTC onder het kopje "geflitst of geflest". 1 op de 5 foto's is namelijk uit het lood. Daar staan ook verdere aanwijzingen over de juiste wijze van fotograferen.
1 op de 5. Tja 1 op de 5 nederlanders heb 4 anderen om zich heen. Maar goed het is het proberen waard.

Succes Groet Fritz

was dit niet bewezen dat dit niet helemaal waar was?

weet ik niet zeker hoor.. want de radar meet je snelheid en niet de foto..
 
was dit niet bewezen dat dit niet helemaal waar was?

weet ik niet zeker hoor.. want de radar meet je snelheid en niet de foto..
Evt. maar weet ik niet zeker. Maar het moment van fotograferen is het moment van overtreding, wat daarvoor is gebeurt tja who knows, dat staat niet op de foto.
 
was dit niet bewezen dat dit niet helemaal waar was?

weet ik niet zeker hoor.. want de radar meet je snelheid en niet de foto..

is idd waar , snelheid meet je met radar.
Op de foto lees je de nummerplaat. ( en dat je op de verkeerde weghelft rijdt ;) )
 
nabestellingen,uitvergroten en kleuren plaatjes....................doen ze daar ook aan?


zal de mijne van afgelopen zondag(tussen ermelo en harderwijk in) eerdaags dan ook maar ophangen hier.....maken we een leuke colage. :+
 
Na de reiger ellende van dit weekend, kreeg ik vandaag een mooie foto thuis. Voor 40 km's te hard |(
Ik heb besloten er een mooie lijst voor te kopen en tegen mijn vriendin te zeggen dat het een duur stukje overheids-kunst is.
http://www.lovebird.nl/~gert/DSCN6240b.jpg ((Afbeelding))
Iemand nog enige suggestie hoe ik hier onderuit kan komen? :}

Niet betalen heb je ze mooi te pakken. ;) ...
 
is idd waar , snelheid meet je met radar.
Op de foto lees je de nummerplaat. ( en dat je op de verkeerde weghelft rijdt ;) )
Viel mij ook al op! Misschien bezwaar maken met als argument dat je al die tijd in Nederland bent geweest, altijd voorbeeldig rijdt (ahum) en derhalve nooit aan de linkerkant van de weg komt en dus deze foto wel in het Verenigd Koninkrijk gemaakt moet zijn, waarbij iemand betrapt is die toevallig op een soortgelijk R-6 met dezelfde achterlichtjes rondrijdt met ene kpie van jouw kentekenplaat en deze foto kennelijk over de Noordzee, in een restan van een tropische storm zomaar een raam is komen binnenwaaien van het CJIB te Leeuwarden.

Effe serieus: je reed geen 40 km te hard maar 44 km/h. Die 4 km/h is meetcorrectie, maar dat is alleen bedoeld om oeverloze discussies te voorkomen over hoe hard je nu exact reed! Zie het as een vordeel die je prijs per kilometer te hard enigszins drukt!
 
Ff een tip maar de foto is naar mijn mening uit het lood. Pak het midden van de foto, maak een hoek van 23,5 graden van boven schuin naar links onder. Als je kenteken daar redelijkerwijs binnen valt heb je pech anders dan heb je geluk.
Zoek anders ff verder bij de TTC onder het kopje "geflitst of geflest". 1 op de 5 foto's is namelijk uit het lood. Daar staan ook verdere aanwijzingen over de juiste wijze van fotograferen.
1 op de 5. Tja 1 op de 5 nederlanders heb 4 anderen om zich heen. Maar goed het is het proberen waard.

Succes Groet Fritz

Thnx! Ga ik ff nakijken. Heb nog niet betaald, dus we kunnen nog alle kanten op!

Enne....... voor de spookrijders: het is de zeeweg bij bloemendaal, gescheiden rijbanen.

Hee beuker, in kleur zou die inderdaad nog beter tot zijn recht komen aan de muur, ik ga morgen ff bellen :}
 
................

Enne....... voor de spookrijders: het is de zeeweg bij bloemendaal, gescheiden rijbanen.

..............


Wanneer ben je geflitst?

Ik rij daar n.l. ook wel eens harder dan 124 :X

Ze stonden dus in de middenberm te flitsen? (ik kijk altijd naar de rechterberm)
Weet je ook waar ongeveer? dan zal ik de volgende keer beter opletten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan