durven jullie nog achterop?

durf je nog achterop

  • never

    Stemmen: 23 8,9%
  • in een nood geval

    Stemmen: 117 45,2%
  • als ik dronken ben

    Stemmen: 13 5,0%
  • geen probleem

    Stemmen: 106 40,9%

  • Totaal aantal stemmers
    259
Nou soms is het wel ff lekker relaxed :Z , gewoon om je heen kijken niet druk maken over het verkeer :z , enige nadeel is als ik achterop mijn eigen zit, als er dan op word getrokken schuif je keihard tegen de beugel 8er :X

Wie rijd er dan als ik 8er op zit :?

Meestal is dat Terrormax dan wel, nadat we zijn bike hebben weg gebracht.
 
Met 1.90 meter en ruim honderd kilo moet je allereerst een beetje heftige motor hebben [zware BMW, Honda Goldwing, zoiets] en zelf ook niet al te klein zijn uitgevallen voor ik bij je achterop klim. Ik ben niet bang, maar met mijn gewicht stuur ik de motor en dat rijdt niet lekker als je zelf het stuur niet in handen hebt...

Ik rij zelf dus Diversion 900, en mijn vriendin zit liever op de Div achterop, dan dat we met z'n tweeen op haar Fazer 600 gaan, aangezien die een stuk minder ruim bemeten is, achterop.
 
Voor iedereen die niet bang is.

Rondje achterop?

Ro.
 
Pas 1 x achterop gezeten terwijl ik m`n rijbewijs had, bij paps op de harley 1 km ofzo, nix mis mee... Maarja gaat ook super traag...

Degene die bij mij achterop gaat is bij voorbaat al zwaarder dan mij. Ik vind wel dat je leert sturen als je iemand achterop heb, zeker tussen de auto`s door bij een stoplicht. Maar ik rij niet tot het uiterste dus ze kunnen tegen gaan sturen wat ze willen, maar ik duw dat stuur van me af en die motor kantelt wel ;) Tis alleen vervelend als je stil staat bij een stoplicht en ze draaien hun hoofd om of ze gaan verzitten. Dan komt vaak m`n linker voet ook maar op het wegdek...

En als je dan alleen rijd gaan die bochten makkelijk en dan gaat je motor ineens zo veel harder :9~
 
He, ik was eerst toch? Had je nou nog pampers liggen of moet ik ze zelf meenemen :P

Jij mag zodra de SV1000 er is. Zodra ik weet wanneer dat is ben jij de eerste die het hoort.
Ik weet niet zeker of er pampers in jouw maat bestaan, dus ik raad je aan om eerst ff flink aan het laxeer middel te gaan.

Ro, die heel benieuwd is naar de videobeelden.
 
Nou soms is het wel ff lekker relaxed :Z , gewoon om je heen kijken niet druk maken over het verkeer :z , enige nadeel is als ik achterop mijn eigen zit, als er dan op word getrokken schuif je keihard tegen de beugel 8er :X

Wie rijd er dan als ik 8er op zit :?

Meestal is dat Terrormax dan wel, nadat we zijn bike hebben weg gebracht.
uhm , Vmax ;)
 
Kennen jullie die mensen die bang zijn om je gewoon om je middel vast te houden en stug die handgreep achterop vasthouden?

Nadat ik 1 keer has gegeven heb en die voeten op hoofd hoogte heb laten komen houden ze je wel vast })
 
Als je achterop zit lijkt het optrekken ook veel harder te gaan vind ik. Je voelt echt dat je naar achteren schuift op het zitje, vasthouden alsof je leven er van afhangt! En dan je best doen om niet steeds met je helm tegen de ander te slaan, en je weer schrap zetten voor te remmen. Zelf rijden is leuker :] Maar ik durf best achterop, alhoewel ik het met m'n 1.90 niet lang uithoud op een echte sportfiets, m'n knieen plooien niet ver genoeg :+
 
Ro, ik wil nog wel een keer mee achterop voor wat wheelys! :9~
Enne, ik wil ook wel een keer achterstevoren meerijden voor een wheely. (ik vrees alleen dat ik er vanaf donder maar goed, wil het toch en keer proberen. *D )
Lijkt me echt superwreed als het lukt. Dat zou natuurlijk wel gefilmd moeten worden 8-)
 
Jij mag zodra de SV1000 er is. Zodra ik weet wanneer dat is ben jij de eerste die het hoort.
Ik weet niet zeker of er pampers in jouw maat bestaan, dus ik raad je aan om eerst ff flink aan het laxeer middel te gaan.

Ro, die heel benieuwd is naar de videobeelden.


11242


PS Klik hier voor een gratis proefpakket. :P



Erik, die helpt waar hij helpen kan.......
 
Kennen jullie die mensen die bang zijn om je gewoon om je middel vast te houden en stug die handgreep achterop vasthouden?

Nadat ik 1 keer has gegeven heb en die voeten op hoofd hoogte heb laten komen houden ze je wel vast })

Dit komt mij bekend voor :z
Ik snap ook werkelijk waar NIET waarom een gsx 1100 twee van die grepen heeft.
1 keertje "half"gas en diegeen omhelst om ik zijn of haar geliefde ben die men 9 maanden niet gezien heeft. ;) Zelf houd ik altijd de rijder vast, voel je ook meteen hoe die zich gedraagt in de bocht en kun je precies meegaan zoals de rijder het ook doet.

Maarreh Ro... jouw afrikaantje trekt sneller op dan die van mij? ik heb mijn borst al nat gemaakt inmiddels hoor... ik wacht :P
 
Dit komt mij bekend voor :z
Ik snap ook werkelijk waar NIET waarom een gsx 1100 twee van die grepen heeft.
1 keertje "half"gas en diegeen omhelst om ik zijn of haar geliefde ben die men 9 maanden niet gezien heeft. ;) Zelf houd ik altijd de rijder vast, voel je ook meteen hoe die zich gedraagt in de bocht en kun je precies meegaan zoals de rijder het ook doet.

Maarreh Ro... jouw afrikaantje trekt sneller op dan die van mij? ik heb mijn borst al nat gemaakt inmiddels hoor... ik wacht :P

Ff wachten op grip en en leuke brommer })
 
Laatst nog achterop bij m'n vader met gematigde rijstijl. (BMW K1200RS)
Dacht voortdurend: "je gaat niet plat genoeg, zo haal je die bocht nooit."


...niet ECHT ontspannen :P
 
ik moet nog wel achterop ik heb zelf nog geen motor maar daar ben ik hard
voor aan het slijmem bij mijn man.Maar ik zal niet snel bij iemand anders achter op stappen.alleen bij mijn man dan en bij mijn schoonvader.
ik heb een keer bij mijn schoonbroer achterop gezeten maar nooit meer.
ik dacht dat de strond in me nek zat.

x nijntje
 
Laatst bewerkt:
Sja... ben er echt geen voorstander van..... liever niet. Ik moet men kennen ander is er geen haar op mijn zak die er aan denkt ( ben kalend ;) )
 
Ik betrap me er zelf op dat ik m te snel knijp als ik bij iemand achterop zit, m'n broer op een C1, ik achterop, hij knalt de bocht om, niet hard maar ik scheet m wel. M'n broer rijd de oprit van de snelweg op, ik rij er harder omhoog en toch knijp ik m.
Beetje t gevoel dat je het zelf niet onder controle hebt, dat je t ineens met een andere bestuurder moet doen dan je zelf :9

(hoe voel ik achterop de tweezitter Duc zit en een rondje circuit doe.... :o )
 
Terug
Bovenaan Onderaan