durven jullie nog achterop?

durf je nog achterop

  • never

    Stemmen: 23 8,9%
  • in een nood geval

    Stemmen: 117 45,2%
  • als ik dronken ben

    Stemmen: 13 5,0%
  • geen probleem

    Stemmen: 106 40,9%

  • Totaal aantal stemmers
    259
Ik betrap me er zelf op dat ik m te snel knijp als ik bij iemand achterop zit, m'n broer op een C1, ik achterop, hij knalt de bocht om, niet hard maar ik scheet m wel. M'n broer rijd de oprit van de snelweg op, ik rij er harder omhoog en toch knijp ik m.
Beetje t gevoel dat je het zelf niet onder controle hebt, dat je t ineens met een andere bestuurder moet doen dan je zelf :9

(hoe voel ik achterop de tweezitter Duc zit en een rondje circuit doe.... :o )

Tja, achterop een C1. Je bent gek.
Welke mongool stapt daar nou achterop? Hoeveel had je gezopen?
 
Nou, wat me wel gaaf lijkt is een keer bij bv jurgen vd g achterop mee te rijden op het circuit. Verstand op 0 en gaan.
Maar verder no way hose!
 
Wel bij mijn man, maarreh... vind het lang niet meer zo leuk als toen ik nog geen rijbewijs had. Nu denk ik 'f*ck, hij gaat wel heel plat/hard/mooi door de bocht, wil ik ook proberen!' En dan moet ik dus wachten tot mijn kans er weer is. Liefst dus zelf op de Kawa, af en toe voor een dosis kick van het Triumph-geluid achterop. :)
 
Op zondag 02 februari 2003 11:59 schreef R (Kurt) 6 het volgende:
...( dat klinkt gaaf met zo'n 20 - 30 ducs door die tunneltjes )

Zo hebben we een keer met 80 vmaxen door een tunnel in amsterdam gereden. Één en al gebulder, van voor tot achter 8-) .
 
Ik zit zelfs graag achterop.

Waarschijnlijk omdat ik een motorfreak ben die nog geen motor heeft.

Heb dit jaar al op verschillende motors achterop gezeten : R1, GSXR750, BMW R1150R, ...

Moet wel toegeven dat de BMW iets aangenamer voor de rug is })

Maar qua plezier, geef me dan toch de soez en de yamaha maar :]

Vooral wheely-en met zen tweetjes op de moto is de max !
 
Ik zit zelfs graag achterop.

Waarschijnlijk omdat ik een motorfreak ben die nog geen motor heeft.

Heb dit jaar al op verschillende motors achterop gezeten : R1, GSXR750, BMW R1150R, ...

Moet wel toegeven dat de BMW iets aangenamer voor de rug is })

Maar qua plezier, geef me dan toch de soez en de yamaha maar :]

Vooral wheely-en met zen tweetjes op de moto is de max !

[offtopic] klik ff op mijn ondertitel
 
Nagenoeg ik pas les heb ik al een aantal keren bij iemand anders achterop gezeten.
1e keer (14 jaar) was achterop een bmw sport. Weet t type niet meer, maar die motor zit in de clip van aerosmith amazing.
Sindsdien wist ik t...dat wordt motor rijden!

Veel vrienden van me hebben een motor en dan ga ik wel eens mee achterop richting strand oid,...heb er weinig moeite mee.

Misschien wel als ik zelf rijd :9
 
Alleen als het een nood geval is! Ik kan er niet tegen dat je niet de controle hebt. Zeker als je zelf gewent bent om te rijden.
 
Hé Ralphie, het moet dit jaar maar eens gaan gebeuren })
 
vroeger wel nu wil ik het echt niet meer,

neem ook zelden iemand achterop. ze halen zelf maar je rijbewijs of kopen zelf een motor })
 
Ik vind het achterop ook dood-eng. Maf is dat. Als je nog geen rbw hebt kan het niet hard genoeg gaan bij iemand achterop. Als je dan zelf mag/kan rijden vertrouw je het ineens voor geen meter meer :P
Dat heb ik nou precies zo. Heb 1 keertje nog achterop mijn eigen r6 gezeten na een handoperatie, na 5km heb ik rechtsomkeerd laten maken. Wat een pokke motor om achterop te zitten.

Ga het dus ook iedereen afraden }) bij mij achterop
 
De laatste 5 jaar vaak bij mijn vader achter op de Honda Shadow gezeten.... nu zelf bezig voor me lappie, heb me eerste exam binnen..... dus vanaf 6 Juli hopelijk voor op de motor....
 
Dé reden zelf mijn rijbewijs te gaan halen: 1x achterop op mijn 16e gelijk helemaal verkocht!
Daarna veel achterop gezeten op mijn eigen motor, die CB 550; dat heb ik wel moeten leren, ik stuur liever zelf.
Op de nieuwe Virago alleen zelf gereden, met dochter achterop- en dat deed ze heel goed (gaat vast zelf ook tijden als ze groot is...)
 
Ik rij het liefst zelf, maar als het echt niet anders kan, dan klim ik wel bij een ander achterop.
 
Ik heb altijd achterop gezeten maar nu ik zelf rijlessen heb... heb alle vertrouwen in de bestuurder maar ik merk toch dat IK dingen anders had gedaan en da's nie prettig zitten... (maar mischien nog wel veiliger dan alsk zelf rij --> 3 jaar ervaring haal je niet in met een paar lesjes van 3 kwartier :x)
 
1x achterop gezeten bij mijn pa vroeger..direct afgezworen...jezus wat reed die hard...met een spinnend wiel neerkomen ..laagvliegen aan een stuk vanaf zeeland.......fff naar de sloop zei die...kom maar achterop ..ik heb het geweten.

NOOIT NOOIT MEER
 
Jahoor, tijdens de megameeting heb ik bij ZXNEGENTJUH achterop gezeten en dat beviel prima. ben geen moment bang geweest ofzo. natuurlijk rijd ik liever zelf, maar als ik diegene bij wie ik achterop zit vertrouw, dan heb ik helemaal nergens last van en geniet gewoon van de omgeving oid.
 
Ik heb er geen problemen mee, ik heb namelijk nog geen rbw, dus heb geen andere keus
 
Terug
Bovenaan Onderaan