durven jullie nog achterop?

durf je nog achterop

  • never

    Stemmen: 23 8,9%
  • in een nood geval

    Stemmen: 117 45,2%
  • als ik dronken ben

    Stemmen: 13 5,0%
  • geen probleem

    Stemmen: 106 40,9%

  • Totaal aantal stemmers
    259
tuurlijk durf ik achterop. maby is dat omdat ik zelf geen rijbewijs heb en nog nooit zelf heb gereden! maar acherop was al vet. dus zelf rijden is helemaal master *D lijkt me..

greetz mario
 
tuurlijk durf ik achterop. maby is dat omdat ik zelf geen rijbewijs heb en nog nooit zelf heb gereden! maar acherop was al vet. dus zelf rijden is helemaal master *D lijkt me..

greetz mario
 
ik heb mijn motor-rijbewijs in eerste instantie gehaald omdat ik niet bij mijn man achterop wil, ik wil zelf rijden.

ik vind achterop zitten niet prettig, ik ben graag zelf de baas.

;) ;)
 
k'zit nu nog elke dag bij mn pa achterop(we werken bij hetzelfde bedrijf)
volgende maand ff examen doen en dan NOOIT meer achterop :]
 
Ik moest gisteren wel lachen om Hetty. Eerst vond ze het heerlijk om achterop te zitten wanneer we gingen toeren. Gisteren hebben we haar motor even weg gebracht voor wat kleine dingetjes, en de motor moest daar even blijven staan. Vervolgens moest ze dus voor het eerst sinds het behalen van haar eigen A-bewijsje weer bij mij achterop naar huis. Je had 'r moeten horen; "ik wil rijden, ik wil rijden". Ik heb haar vandaag maar even lekker op mijn motor laten toeren. Hoe snel dingen toch veranderen he? ... ze rijdt zelf nog maar goed twee weken ... LOL !!
 
Verschrikkelijk achterop. Je kunt niet doen waar je zelf zin in hebt. Je kunt niet bepalen hoe hard je rijdt. Het is altijd kut met remmen en optrekken. Echt waardeloos, ik snap niet dat iemand dat leuk vindt, zodra hij zijn eigen rijbewijs heeft gehaald. Ik vind het iig verschrikkelijk.
 
Ik heb vanmiddag achterop de SP1 gezeten. Even mijn motor ophalen bij de dealer. Ik sch**t 7 kleuren str*nt. Wat is dat eng zeg, mijn knieen als oorwarmers en een postzegeltje om op te zitten. Volgende keer doen we dat gewoon met de auto :X
 
Achterop? een motor is toch een enkelzitter? :+ nee... ik ga wel soms bij me pa achterop.. maar dat is tot daar an toe.

zelf de baas zijn over de motor is veel leuker en dat beleef je veel meer
1. zit meestal k*t
2. geen controle
3. geen leuke ervaring
4. zelf rijden is 10x leuk.
 
Ik rij liever zelf, maar ben achterop niet bang.
Moet ik degene aan het stuur wel vertrouwen natuurlijk en als dat niet het geval is, dan stap ik niet achterop :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan