Dus ik kom die bocht uit....

Dus ik kom die bocht uit....

  • ik kom er nooit lekker uit..

    Stemmen: 8 8,5%
  • ik rij altijd rechtop de bocht door..voorkomt lowsiders

    Stemmen: 26 27,7%
  • ik kom uberhaupt nooit lekker de bocht in...

    Stemmen: 36 38,3%
  • ik rij altijd met gras tussen de kneesliders....

    Stemmen: 24 25,5%

  • Totaal aantal stemmers
    94
Jij had blijkbaar ook een goed pak aan ; je kon er 2 x zonder problemen mee vallen :+

op ,t circuit vind ik het vallen er een beetje bij horen O-)

wel gaaf dat je de foto,s nog hebt _O-


Yep.. Beide gevallen niks aan de hand!.. Overigens is die laatste van 31 augustus, zit nou thuis met een gebroken sleutelbeen :+

En hoort er sowieso bij, als je je grens wilt verleggen, moet je er overheen :P
 
...en ik laat het gas net ff teveel los omdat de cil.kop de asfaltstrook heel licht kust...SCHRAAAPPP...daar lag m,n mooie boxer... :') nooit meer gedacht aan de kardan reactie |(


full



Hier ging het nog goed :9~ ...richting Mandeveen.. :')
 
...en ik laat het gas net ff teveel los omdat de cil.kop de asfaltstrook heel licht kust...SCHRAAAPPP...daar lag m,n mooie boxer... :') nooit meer gedacht aan de kardan reactie |(


[afbeelding]


Hier ging het nog goed :9~ ...richting Mandeveen.. :')



_O-


Er steekt inderdaad wel wat uit ja :+


supercorsa's stonden ook op men daytona standaard gemonteerd, na het inrijden eraf gesmeten, wat een :r -banden want ze moeten veel te lang warmgereden worden



Doe je iets verkeerd... Geen problemen gehad met SC's...

Waar rijd jij dan op, als ik vragen mag?
[afbeelding]

Ook bodemonderzoek gedaan..


:}
 
Ik moet eerlijk bekennen dat ik m'n banden nog nooit bewust warm gereden heb. En toch weet m'n steppie best wel goed hoe hard het asfalt is. Geluk denk ik maar ;)

Ik kom graag de bocht zo recht mogelijk uit want dan kan het gas er snel weer op. Vallen kan ik ook, maar dat doe ik gewoon lekker op een recht stuk.
 
is 10 jaar terug gebeurt...rij nu alleen met Powers en Roads..snel warm,super in waterig weer :)

Toendertijd kon ik mezelf idd wel voor de kop slaan ja |( Klote Macadams... 8-) nooit meer gekocht :N

Grappig ik heb er ook een macadamia nootjes band onder liggen nu gelukkig is hij op :) was een tijdelijke noodoplossing voor 4 maanden *D

Nu de Sportec eens uitproberen })
 
Terug
Bovenaan Onderaan