Dus ik kom die bocht uit....

Dus ik kom die bocht uit....

  • ik kom er nooit lekker uit..

    Stemmen: 8 8,5%
  • ik rij altijd rechtop de bocht door..voorkomt lowsiders

    Stemmen: 26 27,7%
  • ik kom uberhaupt nooit lekker de bocht in...

    Stemmen: 36 38,3%
  • ik rij altijd met gras tussen de kneesliders....

    Stemmen: 24 25,5%

  • Totaal aantal stemmers
    94
ik probeerde laatst mijn schaamrandjes wat te verkleinen. ben nog niet zo ervaren namelijk.
in een mooie bocht met goed wegdek ging ik wat vlot en scheef(ish) doorheen.
toen voelde ik ineens een slingertje als het ware. schudde iets heen en weer.

dat geeft je niet echt het gevoel van, goh.. ik zet mijn knie eens aan het asfalt.
 
Heb die zelf nooit gehad, maar heb wel gehoord van hun bedenkelijke reputatie. Had eerst Michelin Pilot Road 2's... maar gaf mij niet bijzonder veel vertrouwen - daarna de Dunlop Roadsmarts erop gelegd: superbandjes!
 
:]
full
 
Heb die zelf nooit gehad, maar heb wel gehoord van hun bedenkelijke reputatie. Had eerst Michelin Pilot Road 2's... maar gaf mij niet bijzonder veel vertrouwen - daarna de Dunlop Roadsmarts erop gelegd: superbandjes!

Het is maar net hoe je wilt rijden.
Onder die V-Max had ik achter één of andere spekband zitten van het merk Winner.
€ 125,- incl. omleggen.

Drie van versleten, wat neerkomt op 9000 schadevrije kilometers. :]
Ik mis hem nog steeds.... '(
 
altijd met een licht uitbrekende achterkant, zo kom je niet voor verassingen te staan als ie helemaal besluit uit te breken :+
 
Met deze bandjes is niks mis :? Meer grip dan ik aan kan :P

Op circuit prima idd, op de OBW glibberige krengen...


Dus ik kom die bocht uit....

staat een motormaatje me stom aan te kijken, 1,5 meter lager dan de weg, in een diepe,droge sloot...recht overeind in de blubber op z,n VFR :)

Had ie net ff de bocht fout ingeschat...door naar ,m te kijken reed ik een bermpaal om met de cil.kop en stond ik er ook nog bijna in B|

Dus: niet rijden waar je kijkt,maar kijken waar je wilt rijden :]


Nadat we de brommer eruit geduwd hadden hebben wij die achter ,m reden nog hard gelachen om al die modder die honderden meters lang nog vrolijk in het rond vloog... :)

Was een dagje Cochem; dik 1000 km in 1 dag gereden met 5 motoren :)
 
Op circuit prima idd, op de OBW glibberige krengen...


Dus ik kom die bocht uit....

staat een motormaatje me stom aan te kijken, 1,5 meter lager dan de weg, in een diepe,droge sloot...recht overeind in de blubber op z,n VFR :)

<knip>

Was een dagje Cochem; dik 1000 km in 1 dag gereden met 5 motoren :)
dat rondje cochum had ook anders kunnen aflopen... heb daar ook wel ergere stukken gezien, waar je gewoon 50meter recht naar beneden viel... zonder vangrails


en foto's van 'de bocht uitkomen...'
LGIM0034.jpg



met dit als resultaat:
IMG_0001.jpg


op de lekdijk kennen ze me inmiddels ook, zowel positief als negatief :j
IMG_0011.jpg


reden: hekwerk gekopt :')
 
Dit weekend nog in de Eifel: uit de bocht, gas er op en met glijdend achterwiel door de bocht. Natuurlijk gewoon overeind gebleven, want ik heb een KTM, die zijn daarvoor gemaakt :)
 
Heb een paar keer een achterwiel slip gehad Mandeveen uit, maar nooit bewust en al helemaal niet gecontroleerd ...denk dat ik niet goed genoeg ben -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan