Dusssssss.... hoe zit het na 16 jaar gezelligheid en gekheid op MF?

Van mij mogen ze de advertenties laten staan, je wordt er overal mee doodgegooid ben er inmiddels al aan gewend.

Donateur worden zal ik niet zo gauw doen, de meeste mods zijn hier iets te gretig met de ban knop als je weer eens je ongezouten mening geeft.

Terwijl de meeste gebruikers juist vinden dat de mod's op M-F erg makkelijk zijn en veel toestaan.

Er word ook erg weinig geband op M-F.

Misschien moet je dan toch ook even kijken o het niet aan degene ligt die word geband.

Maar ook jij bent gewoon van harte welkom hoor, ook als je niet doneert.
 
Kijk daar hebben ’t al
1e en 2e klas zitten in de trein
hoe “blauwer“ je donatie hoe korter je ban

Ik kan je verzekeren dat wel of niet doneren absoluut geen effect heeft op wel of niet geband worden en ook niet op hoe lang.




Mag ik uit ruime ervaring spreken en beweren dat dit niet waar is

Altijd fijn als je bewering direct door de meest ( niet ) aangewezen persoon bevestigd word ;) :P
 
Ik kan je verzekeren dat wel of niet doneren absoluut geen effect heeft op wel of niet geband worden en ook niet op hoe lang.






Altijd fijn als je bewering direct door de meest ( niet ) aangewezen persoon bevestigd word ;) :P
iemand die niet doneert zal door de donerende gebruiker bekeken worden als een dalit
dat kun je ook tussen de regels lezen
het gaat mij niet om die 15/25/60€ ;)
jullie maken zelf een kastenstelsel
 
iemand die niet doneert zal door de donerende gebruiker bekeken worden als een dalit
dat kun je ook tussen de regels lezen
het gaat mij niet om die 15/25/60€ ;)
jullie maken zelf een kastenstelsel



Als je dat echt denkt, snap je geen reet van M-F.





@Duderuud heeft ervoor gekozen om geen automatische advertentie meer op M-F toe te laten omdat die teveel trackers plaatsten.

M-F draaiende houden kost een flinke duit, veel maar dan ook echt veel meer als Duderuud of zelfs de gehele Crew bij elkaar zouden kunnen leggen.
Advertenties zijn dan een 'makkelijke' en algemeen geaccepteerde inkomstenbron om de boel draaiende te kunnen houden.

Duderuud heeft er echter voor gekozen om geen automatische advertentie meer op M-F toe te laten omdat die teveel en te vervelende trackers plaatsten.

Daarmee zijn we wel de inkomsten waarvan M-F uberhaupt kan bestaan kwijt.
Daarvoor in de plaats word er nu gevraagd of je een bijdrage wilt leveren.
Geheel vrijblijvend, doneer je niet..... kun je nog steeds M-Fen, met dezelfde mogelijkheden als iemand die wel bijdraagt.

Iedereen die op M-F komt gaat er dus op vooruit, behalve de M-F kas.


Je opmerking valt bij mij dan ook behoorlijk verkeerd.
Dude doet iets wat voor de M-F Crew nadelig is maar goed voor de gebruikers en jij maakt er iets slechts van.

Gelukkig ben je geen donateur, dan kan ik dat ook gewoon zeggen dat ik een 2-dagen-ban op z'n plaats zou vinden voor deze baggeropmerking O-)
 
iemand die niet doneert zal door de donerende gebruiker bekeken worden als een dalit
dat kun je ook tussen de regels lezen
het gaat mij niet om die 15/25/60€ ;)
jullie maken zelf een kastenstelsel
Een kastenstelsel omdat er een doneerfunctie is 🤣

Hulde dat @MeanBlueMan er nog serieus op in gaat, want ik neem je met dit soort uitspraken allerminst serieus. Dit is echt spijkers op laag water zoeken.
 
Het is super tof om te zien dat zoveel mensen een donatie hebben gedaan! Met het huidige aantal donaties kan MF het wel even volhouden.

De 'algemene' advertentiemarkt zit voorlopig nog vast aan cookies en het tracken van gebruikers. Ik vermoed dat het nog enige jaren gaat duren voor daar écht verandering in gaat komen...als het al gaat veranderen. Ik denk dat de EU zich daar hard voor moet maken.

Op de langere termijn zie ik daarom maar één structurele oplossing, dat is de directe verkoop van advertenties. Denk aan importeurs en andere bedrijven in de motorbranche. Dat kost echter veel tijd en die tijd heb ik niet. Daar moet dus nog iets op verzonnen worden.
 
@Duderuud daar hebben we @JDsigns toch voor?

Is het mogelijk een soort balans weer te geven. Nu we allemaal aandeelhouder zijn is het best interessant om te weten hoe MF er financieel voor staat. Voor mij is het een impuls om de kraan wat verder open te draaien als ik zie dat de activa onder de verwachte uitgaveprognose zitten. En dan gaat het echt niet om bedragen, crediteuren, deurwaarders, bedrijfsauto's, en drank maar gewoon een verhoudingsgewijze afspiegeling

zoiets

1616405699967.png
 
  • Leuk
Waarderingen: RWB
Ik wilde ook een volle tank doneren, maar ik kon geen 3 eur mogelijkheid vinden B|
Moest ik weer omdenken naar de oude ICE wereld :+

Deze 'dalit' :') moet zich toch staande houden tussen dat uitlaatgas en lawaai geweld.
Anders kan ik mijn evangelie niet kwijt aan de trouwe toehoorders hier :+ :+
 
Ik ben in het verleden al vaker donateur geweest maar uit laksheid schoot het er dan steeds weer bij in om opnieuw mijn donateurschap te verlengen :X

Motor-Forum is eigenlijk de enige website waar ik eigenlijk dagelijks een (en vaak best lang) bezoek breng en vind dat de mensen die dat mogelijk maken daar best in gesteund mogen worden d.m.v. een financiële bijdrage :Y

Ik heb dus net weer gedoneerd en ga er nu voortaan beter op letten dat ook na dit jaar van donateurschap dan wel weer netjes opnieuw ga doneren :t
 
Is het een idee om net als bij wiki een lopertje iedere x periode bovenaan de site te hebben met wat de kosten zijn en hoeveel er al gedoneerd is?

Wat je ook zou kunnen doen is aanmelden voor affiliate programma’s en alles linkjes naar externe sites voorzien van een affiliatie linkje. Geen idee of dat zo mag, maar best creatief bedacht denk ik zo. Ik zou er geen probs mee hebben als MF een 4-8% verdiend op motor onderdelen die ik koop. Het idee om iets aan te kopen komt meestal voor mij toch wel voortvloeien uit dit forum.

En ik ben nog maar heel kort op MF maar bepaalde samenwerkingen, zoals trainingen of klus en onderhoud dagen zou wellicht ook animo voor kunnen zijn en geld kunnen opleveren.
 
@Duderuud daar hebben we @JDsigns toch voor?

Is het mogelijk een soort balans weer te geven. Nu we allemaal aandeelhouder zijn is het best interessant om te weten hoe MF er financieel voor staat. Voor mij is het een impuls om de kraan wat verder open te draaien als ik zie dat de activa onder de verwachte uitgaveprognose zitten. En dan gaat het echt niet om bedragen, crediteuren, deurwaarders, bedrijfsauto's, en drank maar gewoon een verhoudingsgewijze afspiegeling

zoiets

Bekijk bijlage 1610252
Thanx @Rob RD voor het linken aan deze pagina... Met schaamrood op de kaken moet ik toegeven dat ik nog geen donateur ben, dat gaan we meteen ff fixen dus.

@Duderuud als je inderdaad een poging wilt wagen advertentieruimte te verkopen geef me ff een pb, ik wil meer dan graag mijn verkoopskils gratis aan MF doneren om te kijken naar de mogelijkheden de ruimte voor de hoogste prijs aan een importeur oid. te slijten.
 
Is het een idee om net als bij wiki een lopertje iedere x periode bovenaan de site te hebben met wat de kosten zijn en hoeveel er al gedoneerd is?

Wat je ook zou kunnen doen is aanmelden voor affiliate programma’s en alles linkjes naar externe sites voorzien van een affiliatie linkje. Geen idee of dat zo mag, maar best creatief bedacht denk ik zo. Ik zou er geen probs mee hebben als MF een 4-8% verdiend op motor onderdelen die ik koop. Het idee om iets aan te kopen komt meestal voor mij toch wel voortvloeien uit dit forum.

En ik ben nog maar heel kort op MF maar bepaalde samenwerkingen, zoals trainingen of klus en onderhoud dagen zou wellicht ook animo voor kunnen zijn en geld kunnen opleveren.
Oooh....schei uit zeg...B|
 
Kleine moeite toch, en inderdaad 15,00 euro is toch wel op te hoesten op een heel jaar? :t
 
Meer dan één keer per jaar kan natuurlijk ook. Nu de advertenties weg zijn heb ik wat bij-gedoneerd. ;)

(alleen blijft je onderschrift qua bedrag op de "oude" donatie staan als je een groter bedrag doneert. Dat is dan weer wat jammer, maar goed, het is voor een goed doel denk ik dan maar ;) )
Edit: die neem ik terug, want het is niet waar... sorry!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan