Dutch Hardly Rideables Zelfbouwmeeting IJsselstein

floris

MF veteraan
16 mrt 2002
2.075
0
Arnhem
WIE KOMT ER?

DHR%202005.jpg


18 juni 2005 DHR zelfbouwmeeting, voor choppers, ratbikes, cafe-racers, streetfighters, en alles wat maar wielen heeft. :9
Iedereen welkom, entree gratis. BBQ, bier, bands, burn out, silly games, late-night party, dus tent mee en je kan d'r slapen.

18 juni
Terrein Highlands, Hoogland 1, IJsselstein (bij Utrecht)

Impressies en info op:
www.highlands.tk
www.rataplan-ratbikeclub.tk
www.radicalbikes.cjb.net
 
Laatst bewerkt:
Impressie DHR 2004

DHR%202004_jpg.jpg

DHR%202004%20(23)_jpg.jpg

Burnoutjes in de hal.

DHR%202004%20(1)_jpg.jpg

Camperen in de boomgaard

DHR%202004%20(21)_jpg.jpg


DHR%202004%20(20)_jpg.jpg


DHR%202004%20(3)_jpg.jpg


DHR%202004%20(8)_jpg.jpg


DHR%202004%20(22)_jpg.jpg

Fietsjes in alle soorten en maten
 
Ik denk dat ik er wel bij ben. :)

@ Floris: Is de flyer voor 2005 al klaar?

Er zijn verschillende foldertjes en flyertjes gemaakt geloof ik, Goos heeft volgens mij de definitieve gemaakt.

P.S. Iedereen is welkom, semi-customs en ook standaard fietsen mogen langskomen, als het maar gezellig wordt :P
 
Nitromax, komen :}

Stadsguerilla: Heb je een recente foto van je motor? Ik heb wel al wat gezien op ratbikeforum, maar denk dat mensen hier ook wel benieuwd zijn ;)
 
Lijkt me leuk. Heb vrij gevraagd en ben niet afhankelijk van m'n span dan. 8-)
M'n solo is al matzwart, dus ik hoef 'm niet eens opnieuw te spuiten.
 
Ik ga eens kijken of ik de mogelijkheid heb om nog wat dingen te veranderen aan de matzwarte. Zit eraan te denken om die pinnen erachteraf te halen, hebben toch vrijwel geen enkele functie meer :P
En alles wat geen functie heeft dient van het ding verwijderd te worden :+

Al zal ik ze soms misschien wel missen, konden prima als kapstok gebruikt worden 8-)
 
Ik ga eens kijken of ik de mogelijkheid heb om nog wat dingen te veranderen aan de matzwarte. Zit eraan te denken om die pinnen erachteraf te halen, hebben toch vrijwel geen enkele functie meer :P
En alles wat geen functie heeft dient van het ding verwijderd te worden :+

Al zal ik ze soms misschien wel missen, konden prima als kapstok gebruikt worden 8-)

Pinnen zijn altijd handig om tenten aan op te hangen, of kratten bier, stukken vlees etc.
Trouwens, mooie chopper! Foto's :9~
 
Nitromax, komen :}

Stadsguerilla: Heb je een recente foto van je motor? Ik heb wel al wat gezien op ratbikeforum, maar denk dat mensen hier ook wel benieuwd zijn ;)

ja ik heb geen digitale camera, zal alsk tijd heb wel ff foto's bij iemand late maken. hij ziet er nu wel wijs uit. eerst nog ff de sproeiers aanpassen en nieuwe ketting etc. erop dan kan die dit seizoen weer mee
 
ja ik heb geen digitale camera, zal alsk tijd heb wel ff foto's bij iemand late maken. hij ziet er nu wel wijs uit. eerst nog ff de sproeiers aanpassen en nieuwe ketting etc. erop dan kan die dit seizoen weer mee

je hebt toch een CM450? Heb je er open filters op gezet? Heb ik destijds ook op mijn CM450 gedaan en liep prima op de standaard sproeiers. Alleen met nat weer begon hij wel 's te pruttelen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan